محمدحسین مرادمند در حاشیه تمرین امروز استقلال گفت: تیم ما وضعیت خوبی دارد و همانطور که همه می‌دانید چندین هفته صدرنشین بودیم. فوتبال است و با اتفاقاتی که افتاد صدر جدول را از دست دادیم. اتفاقاتی رخ داد که همه دیدیم. اگر در خصوص داوری صحبت کنیم محروم می‌شویم ولی یکسری چیزها رخ داد. من […]

- طعنه سنگین بازیکن استقلال به کامبک پرسپولیس/ می‌گفتند استقلال فلان است!

محمدحسین مرادمند در حاشیه تمرین امروز استقلال گفت: تیم ما وضعیت خوبی دارد و همانطور که همه می‌دانید چندین هفته صدرنشین بودیم. فوتبال است و با اتفاقاتی که افتاد صدر جدول را از دست دادیم. اتفاقاتی رخ داد که همه دیدیم. اگر در خصوص داوری صحبت کنیم محروم می‌شویم ولی یکسری چیزها رخ داد. من خیلی نمی‌توانم ریز بشوم و صحبت کنم چون محروم می‌شوم.

او ادامه داد: خواهشم این است که نظارت ویژه‌ای روی ۲ بازی آخر داشته باشند که حق به حق‌دار برسد. ما همه دیدیم که تیم مظلوم استقلال خوزستان را چه بلایی سرش آوردند. من خودم مصاحبه پورموسوی را دیدم خیلی ناراحت شدم. بازی هم اتفاقاتی نادری در آن رخ داد. در آن بازی نیز اتفاقاتی رخ داد که اصلاً فوتبالی نبود. این ناراحت کننده است. من حرفم این است که هر کس حقش است در زمین فوتبال حقش را بگیرد.

بازیکن استقلال در ادامه گفت: در مورد تیم شمس آذر شک ندارم و دقیقی نیز انگیزه‌ای به بچه‌هایش داده است. در مورد تیم مس نیز محرم نویدکیا هم کاپیتان من بوده و می‌دانم چقدر سالم است. تاکیدم این است که همه تیم‌ها در این ۲ هفته صد در صد وجودشان را بگذارند زیرا سرنوشت خیلی از بازیکنان در این ۲ هفته تعیین می شود و سرنوشت یک سال منِ فوتبالیست است. ریز نمی‌شوم و امیدوارم ۱۰۰ درصد توانشان را بگذارند تا حق به حقدار برسد تا عوامل فوتبالی قهرمان را مشخص کند نه عوامل غیرفوتبالی.

مرادمند در خصوص بازی استقلال مقابل نساجی اظهار کرد: اول سال داشتند کاری می‌کردند که این تیم پنجم هم نشود ولی تلاش این بچه‌ها، کادر فنی و همه دست به دست هم دادند. می‌گفتند استقلال فلان است ولی ما همه جوره صدر را حفظ کردیم. حالا که صدر را هم از دست دادیم اتفاقی نیفتاده و تیم ما حالا قهرمان است همه بچه‌ها می‌دانند که ما کارمان را کردیم و از هوادارنمان می‌خواهم در این ۲ هفته کاری به حواشی نداشته باشند. این ۲ هفته به تیم ایمان داشته باشند و شک نداشته باشند که تیم ما قهرمان می‌شود.

وی گفت: این بچه‌ها فقط قهرمانی می‌خواهند. با هزار تا مشکل از اول فصل دست و پنجه نرم کردند. هواداران یادشان باشد که چه مشکلاتی برای ما به وجود آوردند ولی ما صدرجدول ماندیم زیرا که بچه‌ها باغیرت هستند. بازیکنان زیر پرچم استقلال دارند توپ می‌زنند و می‌دانند کجا هستند. هواداران باز هم حمایتمان کنند و شک ندارم این تیم قهرمان می‌شود.

مرادمند در خصوص اینکه برخی انتقادات به تیم فنی نیست، گفت: به ما انتقاد می‌کردند که تیم ما خوب بازی نمی‌کند ولی یک گل بیشتر از حریف داشتیم. گل خورده کمتری داشتیم. این انتقادات بی‌مورد بود و فقط می‌خواستند مشکل ایجاد کنند. الان هم معلوم است و فقط می‌خواهند حواشی ایجاد کنند. با این حال می‌گویم تهش حق به حقدار می‌رسد.

بازیکن استقلال در خصوص اینکه فصل قبل آخرین گل تیمش را به ثمر رسانده و آیا امسال آخرین گل و گل قهرمانی استقلال را به ثمر می‌رساند، گفت: اصلاً این مسائل اهمیتی ندارد. هر کسی بزند فقط بزند و دل ۴۰-۵۰ میلیون هوادار خوشحال شود.

بیشتر بخوانید: نکونام: ۲ داور با قضاوت‌های خود جدول را عوض کردند/ نمی‌گذاریم آب خوش از گلوی کسی پایین برود/ این بازیکن پرسپولیس را می‌خواستم

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.