باران و باد شدید این استان‌ها را غافلگیر می‌کند
باران و باد شدید این استان‌ها را غافلگیر می‌کند

ایسنا نوشت: رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف ایران و افزایش دما در نوار شمالی کشور خبر داد. صادق ضیاییان افزود: یکشنبه (۶ خرداد ماه) در استان‌های گیلان، مازندران، شمال استان‌های آذربایجان غربی و شرقی و برخی نقاط استان‌های اردبیل، گلستان […]

- باران و باد شدید این استان‌ها را غافلگیر می‌کند

ایسنا نوشت: رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف ایران و افزایش دما در نوار شمالی کشور خبر داد.

صادق ضیاییان افزود: یکشنبه (۶ خرداد ماه) در استان‌های گیلان، مازندران، شمال استان‌های آذربایجان غربی و شرقی و برخی نقاط استان‌های اردبیل، گلستان ، زنجان، قزوین، البرز، تهران، قم، مرکزی، سمنان، شمال استان‌های اصفهان و یزد، جنوب ایلام، ارتفاعات استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری در برخی از ساعات رگبار و رعدوبرق وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: از دوشنبه تا پنجشنبه (۷ تا ۱۰ خرداد ماه) نیز در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در ارتفاعات استان‌های واقع در شمال غرب و ارتفاعات مرکزی البرز رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت انتظار می‌رود.

ضیاییان افزود: از دوشنبه تا پایان هفته روند افزایش دما در نوار شمالی کشور به‌ویژه در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل رخ خواهد داد.

به گفته ضیاییان یکشنبه دریای خزر و دوشنبه و سه شنبه خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شوند.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۷ خرداد) صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعت‌ها افزایش باد، در بعد از ظهر وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای۳۳ درجه سانتیگراد سه شنبه (۸ خرداد) صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش باد، در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای۱۹ و حداکثر دمای۳۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه ۵ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۴۳ و ۴۵ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

منبع: اطلاعات انلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.