به گزارش سلام نو، احمد علیرضا بیگی، نماینده تبریز در مجلس یازدهم در یک مصاحبه درباره کاندیداتوری محمود احمدی‌نژاد برای انتخابات ریاست جمهوری اظهارنظر کرد. در بخشی از این مصاحبه آمده: اگر بنا باشد آقای احمدی‌نژاد بیاید و وارد صحنه انتخابات شود و بعد هم رد صلاحیت شود یک پیامد بسیار ناگوار خواهد داشت و […]

به گزارش سلام نو، احمد علیرضا بیگی، نماینده تبریز در مجلس یازدهم در یک مصاحبه درباره کاندیداتوری محمود احمدی‌نژاد برای انتخابات ریاست جمهوری اظهارنظر کرد.

در بخشی از این مصاحبه آمده: اگر بنا باشد آقای احمدی‌نژاد بیاید و وارد صحنه انتخابات شود و بعد هم رد صلاحیت شود یک پیامد بسیار ناگوار خواهد داشت و سبب سرخوردگی ملی می‌شود هواداران ایشان که تعداد شان کم نیستند سرخورده خواهند شد و بعد پیامد ملی دارد.

به نظرم آقای احمدی نژاد ترجیح می‌دهد اول از این جهت به او اطمینان داده شود که تایید صلاحیت می‌شود یا خیر بعد وارد انتخابات شود و اِلا اگر بیاید وارد انتخابات شود و بعد هم رد صلاحیت شود همان بهتر که به صحنه نیاید تا خسارتی وارد نشود.

+

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.