به گزارش زیرنویس، منصور انصاری اظهار کرد: پرونده فروش چهار هزار و ۱۵۳ لیتر گازوئیل به ارزش ۸۹۶ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان نیکشهر بررسی شد. وی عنوان کرد: شعبه پس از بررسی مستندات موجود در پرونده، تایید واگذاری کارت سوخت خودرو و برداشت غیر مجاز […]

به گزارش زیرنویس، منصور انصاری اظهار کرد: پرونده فروش چهار هزار و ۱۵۳ لیتر گازوئیل به ارزش ۸۹۶ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان نیکشهر بررسی شد.

وی عنوان کرد: شعبه پس از بررسی مستندات موجود در پرونده، تایید واگذاری کارت سوخت خودرو و برداشت غیر مجاز از سهمیه تخصیصی از طریق خودروی دیگر، اتهام انتسابی را محرز و متهم را برای فروش سوخت از نوع یارانه ای خارج از ضوابط تعیینی دولت، به پرداخت یک میلیارد و ۷۹۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان همچنین از محکومیت یک میلیارد و ۶۰۹ میلیون ریال قاچاقچی سوخت در ایرانشهر خبر داد و گفت: پرونده خرید و فروش ۲ هزار و ۱۵۰ لیتر گازوئیل به ارزش ۸۰۴ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان ایرانشهر بررسی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی مستندات موجود در پرونده، علاوه بر ضبط سوخت های کشف شده، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۶۰۹ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته انصاری هنگ مرزی جکیگور این میزان سوخت را از یک دستگاه وانت نیسان بدون پلاک کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

منبع خبر: رکنـا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.