به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری زیرنویس از هانگژو، کتایون اشرف در خصوص عملکرد دختران قایقرانی گفت: دختران ما کاملاً آماده و در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و فکر می‌کنم بتوانند در این بازی‌ها، توانمندی‌های خود را به خوبی نمایش بگذارند. وی در ادامه با تأکید بر تلاش بانوان قایقران برای کسب افتخار برای […]

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری زیرنویس از هانگژو، کتایون اشرف در خصوص عملکرد دختران قایقرانی گفت: دختران ما کاملاً آماده و در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و فکر می‌کنم بتوانند در این بازی‌ها، توانمندی‌های خود را به خوبی نمایش بگذارند.

وی در ادامه با تأکید بر تلاش بانوان قایقران برای کسب افتخار برای ایران گفت: در نوزدهمین دوره بازی های آسیایی می‌توانیم شاهد درخشش دختران‌مان باشیم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون قایقرانی در خصوص حریفان نمایندگان کشورمان گفت: آسیا در این رشته با سرعت در مسیر پیشرفت قرار دارد؛ ضمن اینکه کشورهایی هستند که به تازگی این رشته را آغاز کرده‌اند، اما به سرعت به دلیل سرمایه گذاری خوبی که در رشته‌های قایقرانی داشتند در مسیر رشد قرار گرفته‌اند‌.

اشرف در خصوص امکانات و زیرساخت‌های قایقرانی کشور چین گفت: شاهد امکاناتی بودیم که ما را متحیر کرد و امیدوارم این موضوع در کشورمان مورد توجه قرار بگیرد.

اشرف در پایان عنوان کرد: ان‌شاءالله در این مسابقات علاوه بر مدال آوری؛ در حوزه آموزش و برگزاری رویدادها و کمپ‌ها به تجربیات ارزنده‌ای دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

منبع خبر: تسـنیم