به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، کتایون اشرف درباره عملکرد بانوان قایقران کشورمان در بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: دختران ما کاملا آماده و در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و فکر می‌کنم بتوانند در این بازی‌ها، توانمندی‌های خود را به خوبی نمایش بگذارند. وی در ادامه با تاکید بر تلاش بانوان قایقران […]

- افتخارآفرینی دختران قایقران کشورمان ادامه خواهد داشت

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، کتایون اشرف درباره عملکرد بانوان قایقران کشورمان در بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: دختران ما کاملا آماده و در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و فکر می‌کنم بتوانند در این بازی‌ها، توانمندی‌های خود را به خوبی نمایش بگذارند.

وی در ادامه با تاکید بر تلاش بانوان قایقران برای کسب افتخار برای ایران گفت: در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی می‌توانیم شاهد درخشش دختران‌مان باشیم.

نایب رییس بانوان فدراسیون قایقرانی در مورد حریفان ایران در آسیا اضافه کرد: حریفان کشورمان در قاره آسیا با سرعت در مسیر پیشرفت قرار دارند. ضمن اینکه کشور‌هایی هم هستند که به تازگی این رشته را آغاز کرده‌اند، سرمایه‌گذاری خوبی داشتند که در مسیر رشد قرار دارند.

وی در خصوص امکانات و زیر ساخت‌های ورزشی کشور چین افزود: امکاناتی که در رشته قایقرانی شاهدش بودیم امروز ما را متحیر کرد و امیدوارم این موضوع در کشورمان مورد توجه قرار بگیرد.

اشرف در پایان خاطرنشان کرد: ان‌شالله در این مسابقات علاوه بر مدال‌آوری، در حوزه آموزش و برگزاری رویداد‌ها و کمپ‌ها به تجربیات ارزنده‌ای دست پیدا کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسـنا