حسن روشن، مسئول حفظ روابط خطیر و نکونام
حسن روشن، مسئول حفظ روابط خطیر و نکونام

حسن روشن اعلام کرد از وزیر ورزش ماموریت گرفته تا واسطه‌ای میان علی خطیر و جواد نکونام باشد.

 اگرچه روز گذشته علیرضا دبیر واسطه کنار گذاشتن کدورت‌ها میان علی خطیر و جواد نکونام شد، اما پیش از این کیومرث هاشمی وزیر ورزش هم برای این امر اقدام کرده بود.

وزیر ورزش برای بهبود روابط مدیرعامل و سرمربی استقلال، از برخی پیشکسوتان این باشگاه از جمله حسن روشن درخواست کرده بود که با برگزاری جلسه‌ای به اتفاقات پیش آمده پایان بدهند. حضور پیشکسوتان استقلال در تمرین روز گذشته به مناسبت جشن ۷۸ سالگی باشگاه استقلال نیز پیش زمینه‌ای برای این امر بود.

به گزارش زیر نویس ،حسن روشن در تمرین روز گذشته موضوع بهبود روابط نکونام و خطیر را به سرمربی آبی‌ها گفته بود و با مدیرعامل باشگاه نیز صحبت‌هایی داشت. حالا قرار است برای حفظ روابط خوب نکونام و خطیر بزرگترهای این باشگاه وسط بیایند و اجازه ندهند اختلاف جدیدی پیش بیاید.

1917362

حسن روشن ستاره اسبق استقلال در این خصوص گفته است: «طبق مشورت با وزیر ورزش و جوانان، جلسه‌ای با این دو برگزار می‌کنیم تا آنها را آشتی دهیم و مشکلات را حل کنیم.»

به نظر می‌رسد فردا (یکشنبه) حسن روشن و یکی دو نفر از پیشکسوتان دیگر باشگاه استقلال در جلسه مشترک با علی خطیر و جواد نکونام شرکت کنند. روشن روز گذشته بعد از حضور در محل تمرین آبی پوشان هم اعلام کرده بود مشکلات روز یکشنبه حل خواهد شد.

منبع :ورزش ۳