آرمان اکوان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری زیرنویس، درباره عملکرد ملوان در پنج بازی گذشته اظهار داشت: ما در مجموع نتایج خوبی گرفتیم و این را باید در نظر گرفت که در شروع کار شرایط سختی داشتیم، چون تیم ما خیلی دیر تشکیل شد و زمان زیادی تا شروع لیگ برتر در اختیار […]

آرمان اکوان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری زیرنویس، درباره عملکرد ملوان در پنج بازی گذشته اظهار داشت: ما در مجموع نتایج خوبی گرفتیم و این را باید در نظر گرفت که در شروع کار شرایط سختی داشتیم، چون تیم ما خیلی دیر تشکیل شد و زمان زیادی تا شروع لیگ برتر در اختیار نداشتیم. این موضوع ممکن است هر تیمی را با چالش مواجه کند.

 

وی ادامه داد: در بازی اول مقابل ذوب‌آهن هماهنگ نبودیم و شکست خوردیم، ولی مقابل استقلال با وجود اینکه باختیم، خوب بازی کردیم و از همان مسابقه بود که هواداران، ملوان را قبول کردند و در ادامه توانستیم نتایج خوبی بگیریم.

مدافع تیم فوتبال ملوان همچنین یادآور شد: هواداران ملوان و مردم انزلی فوتبال را به خوبی می‌فهمند و بازی کردن در این تیم اصلاً آسان نیست. من خوشحالم که آنها تیم را قبول کردند و تمام هدف ما این است که بازی‌ها را ببریم و در کنار مردم جشن بگیریم. من از انتخاب ملوان راضی هستم و خوشحالم که در این تیم بازی می‌کنم.

اکوان راجع به تعطیلی بازی‌های لیگ برتر تصریح کرد: این تعطیلی‌ها خوب نیست چون تیم‌ها از شرایط بازی دور می‌شوند و مجبور هستند چند بار بدنسازی کنند. بازیکنان هم با فشار روانی مواجه می‌شوند و امیدوارم لیگ ما از لحاظ برنامه‌ریزی شرایط خوبی داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع خبر: تسـنیم