به گزارش پایگاه خبری زیرنویس، در ادامه بازی‌های روز نخست از هفته هفتم لیگ برتر انگلیس، امروز (شنبه) ۶ بازی برگزار شد که در مهمترین آنها دو تیم شهر منچستر تن به شکست دادند اما قرمزهای لندن موفق به کسب پیروزی شدند. منچسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها که تنها تیم بدون شکست در ۵ لیگ […]

به گزارش پایگاه خبری زیرنویس، در ادامه بازی‌های روز نخست از هفته هفتم لیگ برتر انگلیس، امروز (شنبه) ۶ بازی برگزار شد که در مهمترین آنها دو تیم شهر منچستر تن به شکست دادند اما قرمزهای لندن موفق به کسب پیروزی شدند.

منچسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها که تنها تیم بدون شکست در ۵ لیگ معتبر فوتبال اروپا بود، در خانه ولورهمپتون با نتیجه ۲ بر یک تن به شکست داد. اشتباه روبن دیاز مدافع من‌سیتی با گشودن دروازه خودی در دقیقه ۱۳، ولورهمپتون را پیش انداخت. خولیان آلوارس در دقیقه ۵۸ با یک ضربه ایستگاهی زیبا کار را به تساوی کشاند اما تنها هشت دقیقه بعد هوانگ هی چان گل دوم گرگ‌ها را به ثمر رساند. با این نتیجه سیتی ۱۸ امتیاز ماند و فعلاً در صدر جدول باقی می‌ماند.

در بازی همزمان تیم فوتبال منچستریونایتد که در ورزشگاه اولدترافورد میهمان کریستال پالاس بود با نتیجه یک بر صفر مغلوب این تیم شد. یواکیم اندرسون در دقیقه ۲۵ تنها گل بازی را به ثمر رساند و با این گل چهارمین شکست فصل شیاطین سرخ را به ثمر رساند تا این تیم را شرمنده هوادارانش کند. یونایتد با قبول این نتیجه ۹ امتیاز ماند و به رده دهم جدول سقوط کرد.

آرسنال اما برخلاف منچستری‌ها موفق به کسب پیروزی شد. شاگردان میکل آرتتا که میهمان بورنموث بودند، این تیم را با نتیجه ۴ بر صفر شکست دادند. بوکایو ساکا در دقیقه ۱۷، مارتین اودگارد در دقیقه ۴۴ (پنالتی)، کای هاورتس در دقیقه ۵۳ (پنالتی) و بن وایت در دقیقه ۳+۹۰ برای توپچی‌ها گلزنی کردند. آرسنال با کسب پنجمین برد خود ۱۷ امتیازی شد و در فاصله یک امتیاز منچسترسیتی صدرنشین، در رده دوم جدول قرار گرفت.

در سه بازی دیگر وستهام ۲ بر صفر شفیلدیونایتد را شکست داد، نیوکاسل با همین نتیجه میهمانش برنلی را از پیش رو برداشت و اورتون در گودیسون پارک با نتیجه ۲ بر یک مغلوب لوتون تاون شد.

در آخرین بازی امشب لیگ برتر انگلیس، از ساعت ۲۰ تاتنهام پذیرای لیورپول خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع خبر: تسـنیم