به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری زیرنویس، ظهر روز گذشته هفتم مهرماه، مرگ مشکوک زن  جوانی با ضربات چاقو در خیابانی در محله تهرانپارس به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد. با اعلام این خبر، ماموران کلانتری محل، تیم تشخیص هویت، متخصصان پزشکی قانونی و  تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه […]

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری زیرنویس، ظهر روز گذشته هفتم مهرماه، مرگ مشکوک زن  جوانی با ضربات چاقو در خیابانی در محله تهرانپارس به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری محل، تیم تشخیص هویت، متخصصان پزشکی قانونی و  تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه قاضی محمدحسین زارعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دوم دادسرای امور جنایی، راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در محل حادثه با جسد زن  جوانی مواجه شدند که براثر ضربات چاقو به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد، مقتوله به همراه ۲ نفر از دوستان خود درحال رفتن به یک کافی‌شاپ بوده که از سوی ۳ مرد جوان هدف حمله قرار گرفته و قربانی جنایت شده است.

بدین ترتیب دوست مقتوله هدف تحقیق قرار گرفت و گفت: قصد داشتیم تا برای تفریح  به یک کافی‌شاپ در شرق تهران برویم؛ در مسیر بودیم که ناگهان ۳ مرد جوان به مقتوله حمله کردند و وی را با ضربات چاقو از پای در آوردند.

در گام بعدی مأموران تیم تشخیص هویت اقدام به انگشت‌نگاری از روی جسد کردند و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی نیز مأموریت یافتند تا با بازبینی دوربین‌های مداربسته و اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه عاملان این جنایت را شناسایی کنند.

به گزارش زیرنویس، با دستور قاضی زارعی از شعبه دوم دادسرای جنایی تهران، جسد مقتوله برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای دستگیری ۳ مرد جنایتکار ادامه دارد

انتهای پیام/

منبع خبر: تسنیـم