به گزارش زیرنویس به نقل از تاس، «ویاچسلاو ولودین» رئیس دومای روسیه اعلام کرد که تصمیم ساکنان دونتسک، لوهانسک، زاپروژیا و خرسون برای پیوستن به روسیه، فرصت‌های توسعه جدیدی را به بار آورد. رئیس دومای روسیه، در سالگرد الحاق مناطق جدید به این کشور، گفت: انتخاب اتحاد دوباره با روسیه، که در سال ۲۰۲۲ از […]

به گزارش زیرنویس به نقل از تاس، «ویاچسلاو ولودین» رئیس دومای روسیه اعلام کرد که تصمیم ساکنان دونتسک، لوهانسک، زاپروژیا و خرسون برای پیوستن به روسیه، فرصت‌های توسعه جدیدی را به بار آورد.

رئیس دومای روسیه، در سالگرد الحاق مناطق جدید به این کشور، گفت: انتخاب اتحاد دوباره با روسیه، که در سال ۲۰۲۲ از سوی ساکنان دونتسک و لوهانسک و مناطق زاپروژیا و خرسون روی داد، همه ما را گرد هم آورد و آینده مشترک ما را رقم زد و فرصت های جدیدی را برای توسعه ایجاد کرد.

ولودین همچنین یادآور شد که روسیه در کنار مناطق جدید خود بر همه چالش ها غلبه کرده و حتی قوی تر از قبل عمل خواهد کرد.

رئیس جمهور روسیه نیز امروز در یک سخنرانی ویدیویی خطاب به مردم روسیه به مناسبت سالگرد الحاق مناطق جدید به این کشور، گفت که برخی سعی کردند مردم دونباس را بترسانند، حق تعیین آینده و سرنوشت خود را از آنها سلب کنند، آنچه که برای هر فرد مهم است یعنی فرهنگ، سنت، زبان مادری، همان چیزهایی که ملی گراها و حامیان غربی از آن متنفر بودند، را از بین ببرند.

منبع: مهر