به گزارش پایگاه خبری زیرنویس، مسابقات تیراندازی با کمان بازی‌های آسیایی از صبح امروز در هانگژو و در دو ماده ریکرو مردان و کامپوند بانوان آغاز شد.   در مرحله مقدماتی ریکرو، رضا شبانی با امتیاز ۶۷۷ علاوه بر شکستن رکورد ایران در رده پنجم قرار گرفت. وی پس از استراحت در دور نخست مسابقات […]

به گزارش پایگاه خبری زیرنویس، مسابقات تیراندازی با کمان بازی‌های آسیایی از صبح امروز در هانگژو و در دو ماده ریکرو مردان و کامپوند بانوان آغاز شد.

 

در مرحله مقدماتی ریکرو، رضا شبانی با امتیاز ۶۷۷ علاوه بر شکستن رکورد ایران در رده پنجم قرار گرفت. وی پس از استراحت در دور نخست مسابقات حذفی، فردا با برنده دیدار امارات و مالزی دیدار خواهد کرد.

در مرحله مقدماتی ریکرو، محمدحسین گلشنی با امتیاز ۶۶۹ در رده چهاردهم ایستاد. وی پس از استراحت در دور نخست مسابقات حذفی، فردا با برنده دیدار قزاقستان و سریلانکا دیدار خواهد کرد.

در مرحله مقدماتی ریکرو، صادق اشرفی با امتیاز ۶۶۲ در رده بیست و یکم ایستاد.

در مرحله مقدماتی کامپوند بانوان، گیسا بایبوردی با امتیاز ۶۸۶ در رده چهاردهم قرار گرفت. وی پس از استراحت در دور نخست مسابقات حذفی، فردا به مصاف حریفش که هنوز مشخص نشده، می‌رود.

تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب رضا شبانی، محمدحسین گلشنی و صادق اشرفی با امتیاز ۲۰۰۸ برای نخستین بار در رده چهارم قرار گرفت و باید فردا در مرحله حذفی به مصاف ازبکستان برود.

مسابقات مرحله مقدماتی ریکرو بانوان و کامپوند بانوان عصر امروز برگزاری می‌شود.

طبق قانون بازی‌های آسیایی، دو نفر برتر هر کشور می‌توانند در مرحله حذفی بازی کنند.

انتهای پیام/

منبع خبر: تسـنیم