به گزارش پایگاه خبری زیرنویس، گئورگی گروزر در مورد پیروزی ۳ بر یک مقابل ایران در مسابقات والیبال انتخابی المپیک ۲۰۲۴ اظهار داشت: بازی بسیار لذت بخشی بود. ایران تیم بسیار فوق العاده‌ای است اما فکر می‌‌کنم که امروز آلمان بازی بسیار بی نقصی را به نمایش گذاشت. در این مسابقه تیم ایران را تحت […]

به گزارش پایگاه خبری زیرنویس، گئورگی گروزر در مورد پیروزی ۳ بر یک مقابل ایران در مسابقات والیبال انتخابی المپیک ۲۰۲۴ اظهار داشت: بازی بسیار لذت بخشی بود. ایران تیم بسیار فوق العاده‌ای است اما فکر می‌‌کنم که امروز آلمان بازی بسیار بی نقصی را به نمایش گذاشت. در این مسابقه تیم ایران را تحت فشار گذاشتیم و در توپ گیری بسیار عالی عمل کردیم. در مجموع به معنای واقعی یک تیم بودیم و خوشحالم که مسابقات را به پیروزی آغاز کردیم.

ستاره کهنه کار والیبال آلمان در ادامه افزود: تیم ملی والیبال ایران تیمی بسیار قدرتمند است. سابقه بازی با سید را داشتم و او مانند برادر من است. برای من افتخار بزرگی بود تا بار دیگر مقابل سید بازی کنم چون فکر می‌کنم ما از نسل قدیمی تر هستیم. از سید بابت بازی امروز تشکر می‌کنم و همانگونه که گفتم ایران همیشه تیم قدرتمندی است. برای پیروزی مقابل ایران بایستی تمرکز خود را به شکل کامل حفظ کنید.

قطر پاسور تیم ملی والیبال آلمان که در مسابقه با ایران عنوان امتیازآورترین بازیکن را به دست آورد، تصریح کرد: به نظرم هر تیمی از این گروه امکان کسب سهمیه المپیک پاریس را دارد و هر چیزی ممکن است. مسابقات طولانی است. بایستی بازی به بازی پیش برویم و ببینیم چه نتایجی در روزهای آتی رقم می‌خورد.

انتهای پیام/

منبع خبر: تسنیـم