به گزارش پایگاه خبری زیرنویس، ایگا اِشویاتک به دنبال از دست دادن ۷۵ هفته صدرنشینی در رنکینگ انجمن تنیس حرفه‌ای زنان جهان (WTA) از برنامه‌های خود برای آینده صحبت کرد.  ایگا اِشویاتک گفت: در حال حاضر به جای محافظت از عنوان روی آینده تمرکز می‌کنم. وظیفه اصلی من این است که از نظر تکنیکی و تاکتیکی چیزی […]

به گزارش پایگاه خبری زیرنویس، ایگا اِشویاتک به دنبال از دست دادن ۷۵ هفته صدرنشینی در رنکینگ انجمن تنیس حرفه‌ای زنان جهان (WTA) از برنامه‌های خود برای آینده صحبت کرد.

 ایگا اِشویاتک گفت: در حال حاضر به جای محافظت از عنوان روی آینده تمرکز می‌کنم. وظیفه اصلی من این است که از نظر تکنیکی و تاکتیکی چیزی را در زمین تغییر دهم تا به عنوان یک تنیس‌باز پیشرفت کنم، بنابراین دنبال امتیاز یا رتبه نباشید.

این تنیسور لهستانی خاطرنشان کرد: من متوجه شدم که چقدر باید در خارج از فصل کار کنم، زیرا می‌خواهم بسیاری از جنبه‌های بازی خود را بهبود بخشم و مربی من یک برنامه عالی دارد. گاهی اوقات نمی ‌توان همه کارها را در دو هفته انجام داد اما از قبل شروع کرده‌ایم. من نمی‌دانم همه چیز در مسابقات چگونه خواهد بود و این یک موضوع کاملاً متفاوت است. در توکیو تمرین کافی نداشتم، چون سه هفته بازی نکردم. به طور کلی این چیزها بی‌اهمیت است و من فقط در هر شرایطی تمام تلاشم را می‌کنم.

انتهای پیام/

منبع خبر: تسـنیم