به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، محمدامین حیدری ملی‌پوش اسکیت مردان ایران بعد از صعود به فینال ماده ۱۰۰۰ متر در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو اظهار داشت: برای اولین بار بود که توانستیم به چنین موفقیتی دست پیدا کنیم. قهرمانان جهان در این مسابقات حضور داشتند. دو قهرمان از کره جنوبی و دو […]

حیدری: زیرساخت‌ها بهتر شود، می‌توانیم به مدال فکر کنیم
به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، محمدامین حیدری ملی‌پوش اسکیت مردان ایران بعد از صعود به فینال ماده ۱۰۰۰ متر در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو اظهار داشت: برای اولین بار بود که توانستیم به چنین موفقیتی دست پیدا کنیم. قهرمانان جهان در این مسابقات حضور داشتند. دو قهرمان از کره جنوبی و دو قهرمان از چین تایپه به این رقابت آمده بودند.

وی که ابتدا رتبه‌اش هفتم اعلام شد و در ادامه بعد از بازبینی به جایگاه ششم دست یافت، تصریح کرد: خدا را شکر می‌کنم و از عملکردم راضی بودم. نمایش کل بچه‌های اسکیت در بازی‌های آسیایی عالی بود.

ملی‌پوش اسکیت ایران ادامه داد: اسکیت ایران بعد از ۱۳ سال، دوباره در بازی‌های آسیایی شرکت کرد. مطمئنا شرایط در آینده بهتر می‌شود. زیرساخت‌های ما کمی ضعیف است و اگر بهبود پیدا کند اطمینان دارم نتایج بهتری در دوره بعدی بازی‌های آسیایی خواهیم گرفت.

حیدری در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان به کسب مدال نیز فکر کرد، گفت: صددرصد همین‌طور است. در بخش امدادی که مسابقات آن فردا برگزار می‌شود، امید بیشتری داریم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا