به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی مقابل الدحیل قطر در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: قبل از هر چیز از میزبانی خوب باشگاه الدحیل تشکر می‌کنم. امکانات خوبی در اختیار ما گذاشتند و توانستیم یک زمین خوب داشته باشیم. امروز هم زحمت کشیده و شرایط […]

گل‌محمدی: مشکل بزرگ ما نبودن در شرایط مسابقه است/ هر ۲ تیم به دنبال ۳ امتیاز بازی
به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی مقابل الدحیل قطر در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: قبل از هر چیز از میزبانی خوب باشگاه الدحیل تشکر می‌کنم. امکانات خوبی در اختیار ما گذاشتند و توانستیم یک زمین خوب داشته باشیم. امروز هم زحمت کشیده و شرایط را برای تمرین ما در زمین اصلی محل بازی فراهم کردند.

وی ادامه داد: به هر صورت با توجه به اتفاقاتی که در هفته اول رخ داد و نتوانستیم امتیاز‌هایی که انتظارش را داشتیم بگیریم، بازی دوم ما در این گروه سخت خیلی مهم جلوه می‌کند. هر ۲ تیم پرسپولیس و الدحیل دنبال برد و ۳ امتیاز بازی هستند. شرایط خوبی داریم و در این مدت هم تمرینات خوبی داشتیم. امیدوارم فردا هم یک بازی خوبی از طرف بازیکنان ما باشد. 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد عدم آمادگی صدرصدی تیمش گفت: البته مشکل بزرگ ما نبودن در شرایط مسابقه است. لیگ ما به خاطر بازی‌های آسیایی هانگژو لغو شده، در چند وقت اخیر هیچ بازی نداشتیم و این معضل بزرگی برای باشگاه‌ها و حتی تیم ملی امید است.  شاید الان جایش نباشد، اما از فدراسیون، مربیان تیم ملی و همه باشگاه‌ها می‌خواهیم فیفادی آینده را لغو کنند و به فکر باشگاه‌های ایران باشند، زیرا فوتبال باشگاهی ما شرایط خیلی سختی دارد و برگزار نشدن مسابقات هم به باشگاه‌ها ضربه می‌زند و هم به تیم ملی. امیدوارم تصمیم خوبی در این رابطه گرفته شود.

گل‌محمدی اضافه کرد: همه تیم‌هایی که در گروه ما هستند، لیگ‌شان در حال برگزاری است. هر ۴-۳ روز بازی کرده و به شرایط مسابقه می‌آیند. نقاط ضعف و قوت‌شان مشخص می‌شود، اما متاسفانه ما به خاطر برنامه‌ریزی غلط فدراسیون اصلا یادمان نمی‌آید آخرین بازی پرسپولیس چه زمانی بوده است. سعی کردیم با بازی‌های تدارکاتی خودمان را آماده کنیم و این برای پرسپولیس خیلی شرایط سختی را ایجاد می‌کند. با این برنامه‌ریزی ممکن است تا یک ماه آینده هم این اتفاق بیفتد. ما یک گروه خوبی داریم. مجموعه بازیکنان، مربیان و همه افرادی که کنار تیم هستند، تلاش می‌کنند بتوانیم به جایگاه خوب پرسپولیس در آسیا برسیم و شک نکنید برای این هدف می‌‎جنگیم. فقط امیدوارم این مشکلات برطرف شود.

وی در خصوص اینکه می‌خواهیم بهترین بازی را انجام بدهیم، ادامه داد: در پرسپولیس چیزی که یاد گرفته می‌شود، جنگیدن برای رسیدن به هدف‌های بزرگ است. اطمینان دارم بچه‌ها می‌توانند فردا عملکرد خوبی داشته باشند و امیدوارم بتوانیم بازی خودمان را به حریف دیکته کنیم. الدحیل هم از تیم‌های قدرتمند آسیا است و کادرفنی و بازیکنان خیلی خوبی دارد. ما به قطر آمده‌ایم تا فقط بتوانیم بازی خودمان را انجام بدهیم و لیاقت خودمان را نشان بدهیم. امیدوارم در نهایت با امتیاز به تهران بازگردیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره غایبان تیمش مقابل الدحیل اضافه کرد: میلاد سرلک را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. متأسفانه چند بازیکن مصدوم هم داریم که نمی‌توانیم اسم آن‌ها را الان بگوییم و امروز هم فرصت داریم تا در تمرین به آن‌ها فکر کنیم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا