به گزارش پایگاه خبری زیرنویس، تیم ملی کشتی فرنگی که روز چهارشنبه گذشته از بلگراد به تهران رسیده بود، روز جمعه عازم چین شد تا طی دو روز ۱۲ و ۱۳ مهر ماه در بازی‌های آسیایی به مصاف حریفان برود. میثم دلخانی در ۶۰ کیلو، دانیال سهرابی در ۶۷ کیلو، امین کاویانی‌نژاد در ۷۷ کیلو، […]

به گزارش پایگاه خبری زیرنویس، تیم ملی کشتی فرنگی که روز چهارشنبه گذشته از بلگراد به تهران رسیده بود، روز جمعه عازم چین شد تا طی دو روز ۱۲ و ۱۳ مهر ماه در بازی‌های آسیایی به مصاف حریفان برود.

میثم دلخانی در ۶۰ کیلو، دانیال سهرابی در ۶۷ کیلو، امین کاویانی‌نژاد در ۷۷ کیلو، ناصر علیزاده در ۸۷ کیلو، محمدهادی ساروی در ۹۷ کیلو و امین میرزازاده در ۱۳۰ کیلوگرم نمایندگان ایران در این دوره از رقابت‌ها هستند. رقابت‌های چهار وزن ۶۰، ۶۷، ۷۷ و ۸۷ کیلوگرم روز چهارشنبه هفته جاری و کشتی‌های دو وزن ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم روز پنجشنبه برگزار می‌شود.

 

در بین نفرات اعزامی هیچ کدام مشکل وزنی ندارند و تنها میثم دلخانی طی روزهای باقی مانده باید سروزن برسد که طبق برنامه کادرفنی پیش می رود. 

اسکان تیم ملی کشتی فرنگی پیش از این قرار بود در دهکده بازی ها باشد که با سالن تمرین فاصله ای حدودا یک ساعته داشت. با هماهنگی های به عمل آمده، محل اسکان کشتی از دهکده بازی ها به هتلی که تنها پنج دقیقه با سالن تمرین فاصله دارد، منتقل شد. 

وزن کشی هم در همین هتل انجام می شود. تیم ملی که از بدو ورود به هانگژو سه تمرین سبک انجام داده، فردا تمرین کشتی خواهد داشت. 

به لحاظ تغذیه نیز شرایط مناسبی برای تیم ملی کشتی فراهم شده و همه چیز طبق برنامه و منظم پیش می رود. 

انتهای پیام/

منبع خبر: تسـنیم