واکنش فدراسیون جهانی والیبال به شکست عجیب ژاپن؛ وقتی کسی حتی تصورش هم نمی‌کرد!
واکنش فدراسیون جهانی والیبال به شکست عجیب ژاپن؛ وقتی کسی حتی تصورش هم نمی‌کرد!

شکست ژاپن آن هم در خانه خود مقابل مصر باعث واکنش فدراسیون جهانی والیبال شد

 درجریان روز دوم دیدارهای انتخابی المپیک، تیم ملی والیبال ژاپن به مصاف مصر رفت و پس از یک دوئل حساس ۳ بر ۲ مقابل مصر شکست خورد! سامورایی‌ها در دو ست نخست موفق شدند حریف خود را به راحتی شکست دهند. مصر در ادامه‌ این بازی پا پس نکشید تا برنده‌ این دیدار شود.

این رقابت‌ در پنج ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۱۰، ۲۳ بر ۲۵، ۲۳ بر ۲۵ و بر ۱۳ بر ۱۵ به سود والیبال مصر پایان یافت تا سامورایی‌ها در دومین بازی و در خانه خود شکست تلخی را تجربه‌ کنند.

به گزارش زیر نویس ،فدراسیون جهانی والیبال پس از شکست عجیب ژاپن نوشت: مصر برای شکست دادن ژاپن بازگشت خیره کننده‌ای داشت. مصر در دومین روز از مسابقات انتخابی المپیک در توکیو، ژاپن میزبان را شوکه کرد. مصر پس اینکه دو ست از ژاپن عقب افتاد به بازی بازگشت و توانست در پنج ست به پیروزی دست یابد. پیروزی مصر مقابل ژاپن درحالی بود که سامورایی‌ها در رده پنجم جهان قرار دارند.

فدراسیون جهانی ادامه داد: زمانی که تیم ژاپن به عنوان میزبان در ست‌های اول و دوم در مسیر رسیدن به نتایج  عالی بر زمین مسلط شد، به نظر نمی‌رسید هیچ شخصی بتواند چنین نتیجه‌ای را پیش بینی کند. نماینده آفریقا در ست‌های سه و چهار دست برتر را گرفتند. سپس عبدالرحمن ۲۲ ساله، هدایت تیم را به دست گرفت تا تیم را به یک پیروزی هیجان انگیز برساند. این دومین روز متوالی بود که بازی ژاپن به ست پنجم رفته بود.

هایکال، ملی پوش والیبال مصر پس از این پیروزی گفت: امروز بسیار متفاوت بود. متفاوت‌ترین مسابقه در تمام زندگی من! عالی بود! شبی برای کل تاریخ! به این راحتی هم نبود. از نظر روحی و جسمی سخت بود. شما در مقابل یک تیم بسیار بزرگ در خاک ژاپن مقابل ۱۰ هزار تماشاگر بازی می‌کنید. بنابراین من واقعا خوشحالم. امشب گام بسیار بزرگی به سمت المپیک پاریس برداشتیم که این عالی است و امیدوارم بتوانیم این راه را ادامه دهیم. وقتی رویاهای بزرگ و اهداف بزرگ دارید، هرگز تسلیم نمی‌شوید.

منبع :ایسناپ