به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، پاری سن ژرمن دیشب با حضور ستاره‌هایش از جمله کیلیان امباپه و اشرف حکیمی در بازی خارج از خانه مقابل کلرمون، قعرنشین لیگ یک، نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل به دست نیاورد تا نتواند به صدر جدول صعود کند. اما آنچه هواداران پی‌اس‌جی را بیشتر از تساوی عصبانی […]

- عذرخواهی ستاره مراکشی پاریس از هواداران

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، پاری سن ژرمن دیشب با حضور ستاره‌هایش از جمله کیلیان امباپه و اشرف حکیمی در بازی خارج از خانه مقابل کلرمون، قعرنشین لیگ یک، نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل به دست نیاورد تا نتواند به صدر جدول صعود کند.

اما آنچه هواداران پی‌اس‌جی را بیشتر از تساوی عصبانی کرد این بود که چندین نفر از ستاره‌های این تیم بلافاصله بعد از تساوی مقابل کلرمون خودشان را به محل برگزاری مسابقات MMA در پاریس رساندند تا از نزدیک شاهد مبارزه‌ها باشند. هواداران می‌گویند این رفتار نشانه بی‌اهمیتی به تساوی و ناراحتی هواداران است.

از این گذشته چند بازیکن پاری سن ژرمن از جمله اشرف حکیمی به دلیل کلمات رکیکی که بعد از پیروزی هفته گذشته مقابل مارسی از زبان‌شان شنیده شد با انتقاد‌های زیادی مواجهند. حکیمی در پیامی به این خاطر از هواداران عذرخواهی کرد.

اشرف حکیمی اولین ستاره پی‌اس‌جی بود که با انتشار پیامی از هواداران عذرخواهی کرد. ستاره مراکشی در شبکه اجتماعی ایکس تصویری از هواداران پاری‌سن‌ژرمن که دیروز در ورزشگاه کلرمون حضور داشتند منتشر کرد و نوشت: «از همه هواداران متشکرم که دیروز در کلرمون حضور داشتند. ما از نتیجه ناراحتیم، ولی افتخار می‌کنیم که همیشه می‌توانیم روی شما حساب کنیم».

ستاره مراکشی در ادامه پیام خود نوشت: «یک هفته پیش در پارک دو پرنس کنار هم پیروزی درخشان‌مان در لوکلاسیک را جشن گرفتیم. ولی بعد از بازی آنقدر خوشحال بودیم که حرکات خوبی نکردیم. ما می‌دانیم رفتار و حرف‌هایمان روی مردم و به خصوص بچه‌ها چقدر تاثیر می‌گذارد. صمیمانه از آنچه اتفاق افتاد عذرخواهی می‌کنیم. در آینده همه سعی‌مان را خواهیم کرد که به وظیفه‌مان احترام بگذاریم و الگو باشیم».

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا