به گزارش پایگاه خبری زیرنویس، شکست عبدالرشید سعدالله‌یف مقابل اخمد تاج‌الدینوف کشتی‌گیر روسی‌الاصل تیم ملی بحرین یکی از شگفتی‌های مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد بود. تانک روسی در حالی که از حریف عقب بود، با اعلام مصدومیت به کشتی نیمه‌نهایی‌اش ادامه نداد و پس از آن هم در مبارزه رده‌بندی که می‌توانست برای روس‌ها سهمیه وزن […]

به گزارش پایگاه خبری زیرنویس، شکست عبدالرشید سعدالله‌یف مقابل اخمد تاج‌الدینوف کشتی‌گیر روسی‌الاصل تیم ملی بحرین یکی از شگفتی‌های مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد بود. تانک روسی در حالی که از حریف عقب بود، با اعلام مصدومیت به کشتی نیمه‌نهایی‌اش ادامه نداد و پس از آن هم در مبارزه رده‌بندی که می‌توانست برای روس‌ها سهمیه وزن ۹۷ کیلوگرم المپیک را به همراه داشته باشد، غایب بود.

قهرمان وزن ۹۷ کیلوگرم جهان و المپیک، بعد از بازگشت به روسیه بلافاصله از ناحیه گردن مورد عمل جراحی قرار گرفت. جامبولات تدیف سرمربی پیشین تیم ملی این کشور که جای خود را سال گذشته به حاجی‌مراد گاتسالوف داده، به ملاقات عبدالرشید سعدالله‌یف رفته و با انتشار عکسی از دیدارش با این قهرمان گفت: تصمیم گرفتم به دیدار کاپیتان تیم ملی روسیه بروم، برای او آرزوی بهبودی دارم و مطمئنم که دوباره خواهد درخشید. تمام دنیا منتظرند که تو زودتر به تشک برگردی و امیدوار هستم که در آینده‌ای نزدیک باز هم برای ما بدرخشی و پیروزی به ارمغان بیاوری.

تیم ملی روسیه در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان جهان در حالی که امتیازات تیمی‌اش محاسبه نشد، دو مدال طلای اوزان ۷۴ و ۷۹ کیلوگرم را با زائوربک سیداکوف و احمد عثمانوف به دست آورد.

انتهای پیام/

منبع خبر: تسـنیم