به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مرسدس‌بنز مایلر؛نامی که در صنعت ساخت کامیون و خودروهای سنگین در ایران،بسیار پررنگ است. اما اگر مالکین این برند معروف بدانند در ایران تریلی ده چرخ ۶۲ ساله شان به قیمت ۱۰۰ هزار دلار معامله می شود ، برق از سرشان می پرد! مدل ۲۶۲۸ در دو نوع کشنده […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مرسدس‌بنز مایلر؛نامی که در صنعت ساخت کامیون و خودروهای سنگین در ایران،بسیار پررنگ است. اما اگر مالکین این برند معروف بدانند در ایران تریلی ده چرخ ۶۲ ساله شان به قیمت ۱۰۰ هزار دلار معامله می شود ، برق از سرشان می پرد!

کامیون ۶۲ ساله‌ای که ۳ میلیارد تومان قیمت می‌خورد! / عکس

مدل ۲۶۲۸ در دو نوع کشنده و کمپرسی در ایران وارد شد. پیشرانه OM۳۵۵LA با حجم ۱۱.۵ لیتر و ۶ سیلندر خطی در این کامیون،توانایی تولید ۲۸۵ اسب‌بخار قدرت و ۱۰۶۰ نیوتون‌متر گشتاور را داشت.این موتور مجهز به توربوشارژ است.گیریکس ۱۶ دنده در کامیون ۲۶۲۸ ساخت شرکت ZF است.استاندارد آلایندگی این کامیون یورو ۲ بود که از لحاظ سازگاری با محیط زیست،نیاز به توضیح ندارد!

بعد از این کامیون،مدل‌های ۱۹۲۴ باری و کمپرسی و ۲۶۲۴ کمپرسی در ایران باقیماندند که به تازگی طرح پیش‌فروش آنها هم آغاز شد. همان پیشرانه OM۳۳۵LA در این دو مدل نصب است.

در گزارش «قیمت عجیب و غریب کامیون ۶۲ ساله «ایران خودرو»» بیشتر با این کامیون مشهور آشنا شوید.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در زیرنویس مراجعه کنید.

۵۸۵۸

منبع: خبـرآنلاین