به گزارش زیرنویس، «اوگیس کراستینز» پس از پیروزی سه بر صفر شاگردانش مقابل ایران اظهار کرد: بازی خوبی بود و والیبال خوبی را به نمایش گذاشتیم. البته که برای این مسابقه با جدیت آماده شده بودیم چون می دانستیم ایران تیم بسیار قدرتمندی است. وی تصریح کرد: در مسابقه امروز مهاجمین بلند زن تیم اوکراین […]

به گزارش زیرنویس، «اوگیس کراستینز» پس از پیروزی سه بر صفر شاگردانش مقابل ایران اظهار کرد: بازی خوبی بود و والیبال خوبی را به نمایش گذاشتیم. البته که برای این مسابقه با جدیت آماده شده بودیم چون می دانستیم ایران تیم بسیار قدرتمندی است.

وی تصریح کرد: در مسابقه امروز مهاجمین بلند زن تیم اوکراین عملکرد خیلی خوبی داشتند و همه موفقیت حمله بیش از هفتاد درصدی داشتند.

سرمربی تیم والیبال اوکراین در پاسخ به این پرسش که کدام بازیکن ایران عملکرد خوبی مقابل اوکراین داشت؟ گفت: فلسفه تیم اوکراین بر اساس تیم برنده بازنده است و هیچ بازیکنی از این قاعده مستثنی نیست.

وی درباره گروه نخست انتخابی المپیک گفت: در این گروه ایتالیا و برزیل دو مدعی اصلی صعود به رقابت‌های المپیک پاریس هستند. تیم جمهوری چک نیز والیبال خوبی را به نمایش می‌گذارد. اما بایستی تا پایان این تورنمنت صبر کرد چرا که همه چیز ممکن است.

منبع: مهر