به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مهدی پیرجهان پس از کسب مقام پنجم در مرحله نخست دو ۴۰۰ متر با مانع بازی‌های آسیایی هانگ ژو و باز ماندن از صعود به مرحله فینال، اظهار کرد: اینجا بازی‌های آسیایی و المپیک آسیایی سطح آن را می‌توانیم با مسابقات جهانی یکی کنیم. وی ادامه داد: […]

- قول می‌دهم سهمیه المپیک را کسب کنم

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مهدی پیرجهان پس از کسب مقام پنجم در مرحله نخست دو ۴۰۰ متر با مانع بازی‌های آسیایی هانگ ژو و باز ماندن از صعود به مرحله فینال، اظهار کرد: اینجا بازی‌های آسیایی و المپیک آسیایی سطح آن را می‌توانیم با مسابقات جهانی یکی کنیم.

وی ادامه داد: دونده‌هایی که در رشته من حضور دارند اکثرا جزء برترین دونده‌های جهان بوده و دارای رنکینگ بیستم جهان هستند. رقابت سختی با حریفانم داشتم و جو ورزشگاه، ورزشکار را متشنج می‌کند و زمانی که وارد میدان می‌شوی گویی وارد دنیای دیگری شده‌ایم.

دونده دو ۴۰۰ متر با مانع ایران با اشاره به اینکه در گروهی قرار داشتم که باید ۱۰۰ درصد توان خود را می‌گذاشتم، عنوان کرد: برنامه‌ریزی و هدف گذاری لازم را کرده بودیم، اما متاسفانه نشد و شرمنده مردم شدم.

پیرجهان ادامه داد: قطعا اگر اردو‌ها و تمرینات من زودتر شروع میشد شرایط بهتر بود، ولی در این مدت سخت تمرین کردم نمی‌خواهم دل مردم شکسته شود حق دارند نسبت به من انتقاپ‌کنند چرا که مهدی پیرجهان سال متفاوتی را حتی نسبت به ورزشکاران داخلی پشت سر گذاشت.

پیرجهان با اشاره به اینکه به مردم کشورم قول کسب سهمیه المپیک را می‌دهم، اظهار کرد: از مردم می‌خواهم ما ورزشکاران را قضاوت نکنند چرا که هر کسی به اینجا آمده برای خوشگذرانی نیست. تنها دلیل اینکه یکی مثل مهدی پیجهان نمی‌تواند مدال نقره یا برنز بازی‌های آسیایی را کسب کند این است که شرایط و امکانات ما با آن‌ها متفاوت کرد.

منبع: ایسـنا