سلیمی :متاسفانه مدال طلای ما کم بوده است / بار روانی کاروان روی دوش کشتی، وزنه برداری و کاراته است
سلیمی :متاسفانه مدال طلای ما کم بوده است / بار روانی کاروان روی دوش کشتی، وزنه برداری و کاراته است

نایب رییس فدراسیون وزنه برداری گفت: متاسفانه کمی شرایط سخت شده و تا الان آن گونه که انتظار می‌رفت مدال طلایی کسب نشده ورزشکاران ما در تمام رشته‌ها تلاش خودشان را کردند، ولی متاسفانه مدال طلای ما کم بوده و بار روانی و بار مدالی کاروان روی دوش کشتی و وزنه برداری و کاراته است.

بهداد سلیمی نایب رییس فدراسیون وزنه برداری در حاشیه بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: امروز خانم کریمی ساعت ۷ به وقت چین قرار است که با حریفان خود مسابقه خواهد داد. وزنه برداران ما از امروز کار خودشان را شروع می‌کنند. فردا مسابقه‌ای نداریم و روز چهارشنبه رقابت مردان شروع می‌شود. بچه‌ها آماده هستند و اردوی خوبی بعد از مسابقات جهانی مردان در کشور چین داشتند زنان هم تمرینات خوبی پشت سر گذاشتند.

وی افزود: امیدواریم با دعای خیرمردم بتوانند نتیجه خوبی کسب کنند.

 به گزارش زیر نویس ،بهدادسلیمی در واکنش به اینکه کاروان به طلا‌های وزنه برداری، کشتی و کاراته گفت: متاسفانه کمی شرایط سخت شده و تا الان آن گونه که انتظار می‌رفت مدال طلایی کسب نشده ورزشکاران ما در تمام رشته‌ها تلاش خودشان را کردند، ولی متاسفانه مدال طلای ما کم بوده و بار روانی و بار مدالی کاروان روی دوش کشتی و وزنه برداری و کاراته است امیدواریم این اتفاق باعث نشود که فشار بیش از حدی به بچه‌ها وارد شود و استرس بیش از حدی داشته باشند و بتوانند کار خودشان را انجام دهند و انشااله دست پر برگردند.
منبع: ایسـنا