شهردار نوشهر با ساختمان شهرداری خداحافظی کرد و همزمان یک عضو شورای شهر این شهرستان هم دستگیر شد.       طرح استیضاح “عباس همپا” شهردار نوشهر در جلسه روز گذشته شورای شهر نوشهر با تایید چهارعضو ، رای آورد و فعلا جایش را به معاونش، علی باباتبار داد.   یک ماه پیش نیز استیضاح […]

شهردار نوشهر با ساختمان شهرداری خداحافظی کرد و همزمان یک عضو شورای شهر این شهرستان هم دستگیر شد.

 

 

 

طرح استیضاح “عباس همپا” شهردار نوشهر در جلسه روز گذشته شورای شهر نوشهر با تایید چهارعضو ، رای آورد و فعلا جایش را به معاونش، علی باباتبار داد.

 

یک ماه پیش نیز استیضاح شهردار نوشهر هم رای آورد اما کمیته انطباق فرمانداری با آن مخالفت کرده بود. جلسه روز گذشته، ۸ مهر شورای شهر نوشهر با حاشیه جدید همراه بود و رضا رحمتی، عضو شورای شهر به مانند صالح خویی که در سال اول گزینه شهردار شدن در سر داشت شخصا خود را گزینه سکانداری شهداری نوشهر دانست.

 

این عضو شورای شهر نوشهر حوالی ظهر دیروز به گفته یک مقام مطلع در این شهرستان به اتهام دریافت رشوه بازداشت شده است.بازداشت عضو شورای شهر نوشهر و حواشی استیضاح دوباره شهردار این شهر، نقل محافل استان مازندران شده است.

 

از روز گذشته خبرهای گوناگونی از استیضاح “عباس شیرینی همپا” شهردار نوشهر و دستگیری یک عضو شورای شهر این شهر نقل محافل و فضای مجازی استان و خارج از مازندران شده است.  به گفته علی اسلامی رئیس شورای شهر نوشهر، استیضاح شهردار از مرداد ماه کلید خورده بود و شهردار در جلسه شورا نتوانسته بود به سوالات اعضای شورای شهر پاسخ قانع کننده بدهد. محمدرضا ابراهیمی دادستان نوشهر درگفت‌وگو با ایسنا، ضمن تایید دستگیری یک عضو شورای شهر در ششمین دوره شورای اسلامی نوشهر، گفته که پرونده وی در حال تحقیق و بررسی است.

ایسنا

+