به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری زیرنویس، رجبعلی مزروعی فعال ضدانقلاب در خارج از کشور که اخیراً با انتشار یک بیانیه جعلی، موجب اعتراض برخی اصلاح طلبان نیز شد، در دومین اقدام خود به دنبال  صدور بیانیه ای در حمایت از مولوی عبدالحمید از طریق رایزنی با اصلاح طلبان تندرو است.   بنا بر اخبار […]

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری زیرنویس، رجبعلی مزروعی فعال ضدانقلاب در خارج از کشور که اخیراً با انتشار یک بیانیه جعلی، موجب اعتراض برخی اصلاح طلبان نیز شد، در دومین اقدام خود به دنبال  صدور بیانیه ای در حمایت از مولوی عبدالحمید از طریق رایزنی با اصلاح طلبان تندرو است.

 

بنا بر اخبار رسیده به زیرنویس، مزورعی در بیانیه خود با هدف ایجاد تفرقه های قومی و مذهبی، ضمن معرفی مولوی عبدالحمید به عنوان یک روحانی مستقل و آگاه، از عملکرد وی در ماههای گذشته تقدیر کرده است.

- مزروعی به دنبال امضای اصلاح طلبان تندرو برای حمایت از مولوی عبدالحمید

مزروعی در تلاش است تا این بیانیه را به امضای تعداد بیشتری از اصلاح طلبان داخلی برساند اما عملکرد وی در بیانیه قبلی و انتشار متنی متفاوت از آنچه امضا شده بود، فضا را برای او سخت تر کرده است.

بیانیه فوق، چند روز قبل با هماهنگی دستگاه اطلاعاتی بلژیک و با هدف بازتولید آشوب و سرپوش گذاشتن بر شکست جریانهای ضدانقلاب در سالگرد اغتشاشات تهیه و با امضای حدود ۵۰۰ نفر از چهره های ضدانقلاب و برخی اصلاح طلبان تندرو منتشر و پس از انتشار متن بیانیه مشخص شد آنچه در فضای مجازی منتشر شده با آنچه این افراد امضا کردند، متفاوت است.

انتشار بیانیه ساختارشکنانه مزروعی و حمایت برخی چهره‌های اصلاح طلب از این بیانیه، خصوصاً حزب اتحاد ملت و دبیرکل آن (آذر منصوری)، موجب اختلاف در میان برخی طیف های جریان اصلاحات شده بود.

اقدام جدید مزروعی که در ایجاد چالش قبلی -علی رغم همراهی اصلاح طلبان تندرو نظیر برخی اعضای ارشد حزب اتحاد ملت ناکام ماند، این بار نیز با کمک دستگاه امنیتی بلژیک صورت گرفته که می تواند نشانه ای بر تمرکز دستگاههای امنیتی غرب بر روی ایجاد شکافهای قومیتی و مذهبی در ایران باشد.

انتهای پیام/

منبع خبر: تسنیـم