کارآگاهان در تعقیب مردی هستند که دوست خود را در یک مهمانی دوستانه به دلیل اختلاف مالی کشت.       تحقیقات برای دستگیری مردی افغان که هموطنش را در یک مهمانی به قتل رسانده است، توسط کارآگاهان جنایی تهران آغاز شد.   ماموران کلانتری ۱۲۷ نارمک روز جمعه در تماس با محمدحسین زارعی بازپرس […]

کارآگاهان در تعقیب مردی هستند که دوست خود را در یک مهمانی دوستانه به دلیل اختلاف مالی کشت.

 

 

 

تحقیقات برای دستگیری مردی افغان که هموطنش را در یک مهمانی به قتل رسانده است، توسط کارآگاهان جنایی تهران آغاز شد.

 

ماموران کلانتری ۱۲۷ نارمک روز جمعه در تماس با محمدحسین زارعی بازپرس ویژه قتل شعبه اول دادسرای امور جرائم جنایی تهران خبر مرگ یک کارگر ساختمانی را اعلام کردند که به دست هموطن خود کشته شده بود. به این ترتیب بازپرس زارعی دستور حضور تیم‌هایی از متخصصان پزشکی قانونی،‌ کارشناسان تشخیص هویت و ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران را صادر کرد.

 

به این ترتیب ‌تحقیقات اولیه تیم جنایی حکایت از آن داشت که مقتول و قاتل هر دو از اتباع کشور افغانستان هستند که در ایران به کارگری ساختمان مشغول هستند. بازجویی از حاضرین در محل قتل مشخص شد قبل از قتل آنجا مهمانی بود و مشغول خوشگذرانی بودند که ناگهان قاتل و مقتول با هم درگیر شدند.

 

در ادامه میزبان که یکی از کارگران همان ساختمان نیمه کاره بود مورد تحقیق قرار گرفت و گفت: چند وقتی بود که می‌خواستم هموطنانم را دور هم جمع کنم و کمی با هم خوش بگذرانیم. قاتل و مقتول دوستان من بودند اما نمی‌دانستم با هم اختلاف حساب دارند و قبلا درگیر شده‌اند. آنها در مهمانی یاد اختلافات و درگیری افتادند و بدهکار، طلبکار را کشت و فرار کرد.

 

با بدست آمدن این نتایج جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت و متهم فراری که ۳۵ سال دارد به دستور بازپس جنایی تحت تعقیب قرار گرفت.

اعتمادآنلاین

+