همچنین یک ساعت مردانه اصل، اعتماد به نفس آقایان را بالاتر میبرد و شخصیت آنان را در نگاه دیگران خاص تر میکند . در هنگام خرید ساعت بهتر است در ابتدا بودجه، سلیقه و کارایی ساعت موردنظرتان اعم از اسپرت، کلاسیک و … را در نظر بگیرید. برای برخی افراد اصالت و کشور سازنده ساعت […]

همچنین یک ساعت مردانه اصل، اعتماد به نفس آقایان را بالاتر میبرد و شخصیت آنان را در نگاه دیگران خاص تر میکند . در هنگام خرید ساعت بهتر است در ابتدا بودجه، سلیقه و کارایی ساعت موردنظرتان اعم از اسپرت، کلاسیک و … را در نظر بگیرید. برای برخی افراد اصالت و کشور سازنده ساعت در درجه اول اهمیت قرار دارد. بسیاری از افراد فکر میکنند برندهای اورجینال و باکیفیت قیمت بالایی دارند. اما بهتر است بدانید که بسیاری از برندهای ساعت مچی محبوب در دنیا در کنار کیفیت فوق العاده بالا، قیمت مقرون به صرفه ای هم دارند.

دانستن بهترین برند های ساعت مچی مردانه و پرفروش در ایران کمک بسیاری به شما خواهد کرد. امروزه برندهای مختلف و زیادی در کشور های متفاوت، ساعت مچی تولید می کنند. معمولا برند ها نسبت به کشوری که در آن تولید می شوند، متریال هایی که از آن در ساعت مچی های خود استفاده می کنند و طراحی های منحصربفرد خود از یکدیگر متمایز می شوند. به همین دلیل اینکه بتوان بهترین برند های ساعت مچی مردانه را مشخص کرد کاری دشوار است. اگر قصد دارید یک ساعت مچی اصل به کالکشن خود اضافه کنید، وارد  لینک ساعت مچی اصل  شوید.  در ادامه برای سهولت تصمیم گیری، بهترین برندهای ساعت مردانه را به شما معرفی خواهیم کرد.

رولکس، یک برند بی رقیب

رولکس از جمله قدیمی ترین برندهای ساعت مچی در دنیا است. این برند توسط هانس ویلسدورف و آلفرد دیویس در لندن تاسیس شد. دقت و جزییات بی نظیری که در ساعت های این برند به کار میرود، آن را به یک برند تکرار نشدنی و بی نظیر تبدیل کرده است.

پتک فیلیپ، پادشاه ساعت ها

پتک فیلیپ، یک برند ساعت سوئیسی لوکس است که تاریخچه تاسیس آن به سال ۱۸۵۳ در ژنو سوئیس برمیگردد. ساعت های اتوماتیکی که این کمپانی تولید میکند از پیچیده ترین ساعت های جهان هستند. همچنین ساعت های این برند از نظر ظرافت و زیبایی رقبای زیادی در دنیا ندارند.

امگا، یک نام بی تکرار

این برند کار خودش را از سال ۱۸۴۸ در شهر لشو دو فوند سوئیس آغاز کرد. امگا، محبوب ترین برند در بین آقایان سلبریتی در کل دنیا مانند تام هنکس، تام هاردی، بردلی کوپر و … است. برند امگا از ابتدای تاریخ کار خود تا امروز جز اولین‌ها بوده و هرکسی به ساعت‌های لاکچری علاقه دارد حتماً سری به ساعت‌های این برند خاص و زیبا می‌زند.

هابلوت، نوآور در صنعت ساعت مچی

هابلوت از برندهای لوکس ساعت مچی است که توسط کارلو کروکو تاسیس شد. تاریخچه این برند به سال ۱۹۸۰ برمیگردد. این برند به دلیل طراحی های خاص و بی نظیری که دارد، از پیشروها در صنعت ساعت مچی است.هابلوت به خاطر هنر ادغامی که دارد از مواد نوآورانه مانند لاستیک، سرامیک و الیاف کربنی، ساعت‌های منحصر به فردی را تولید و روانه بازار می‌کند.

سیکو، اولین برند پیشتاز ساعت مردانه

در نظر عموم، سیکو از پیشرفته ترین و قدیمی ترین برندهای ساعت مچی در دنیا به شمار میاید. شاید برایتان جالب باشید بدانید که سیکو و رولکس تنها برندهای ساعت مچی در دنیا هستند که قادرند تمام اجزای ساعت را طراحی کنند و توسعه بدهند و همچنین آنها را مونتاژ،‌ تنظیم، بازرسی و ارسال کنند. از تکنولوژی های ساعت مچی این برند میتوان به اسپرینگ درایو، جی پی اس سولار و کینتیک اشاره کرد. ساعت های این برند ژاپنی کاملا قابل رقابت با ساعت های سوئیسی هستند.

سیتیزن، خالق تکنولوژی های جدید

برند ژاپنی سیتیزن پیشگام در ساخت ساعت مچی و فناوری نوآورانه است که در سال ۱۹۱۸ بر اساس اصل تولید ساعت مچی برای همه شهروندان جهان تاسیس شد و تاکنون به این مأموریت وفادار مانده است. فناوری های اکودرایو، سوپر تیتانیوم، زمان سنجی اتمی و … از جمله تکنولوژی های منحصر به فرد این برند هستند. اگر یک برند ساعت مردانه میخواهید که با تکنولوژی هایش شما را حیرت زده کند و تا سالیان سال برای شما کار بکند، سیتیزن گزینه مناسبی است. اگر میخواهید یک ساعت سیتیزن پیشرفته در کالکشن خود داشته باشید،‌ وارد  لینک ساعت سیتیزن اصل  شوید.

- با بهترین برندهای ساعت مچی مردانه آشنا شوید

کاسیو، برند محبوب همگان

کاسیو از جمله محبوب ترین برندهای وسایل الکترونیکی کشور ژاپن است که در زمینه طراحی و ساخت انواع ماشین حساب، ساعت مچی و .. فعالیت میکند. تادائو کاشیو بنیانگذار بند کاسیو می‌گوید: «اگر محصولی از محصولات کمپانی‌اش به اندازه کافی اصیل و با کیفیت نیست، قطعا از مجموعه تولیدات کاسیو نیست». یکی از دلایل موفقیت ساعت های برند کاسیو خلافیت در ساخت و طراحی منحصر به فرد کالکشن های مختلف آن از جمله جی شاک، پروترک، شین و.. است.

- با بهترین برندهای ساعت مچی مردانه آشنا شوید 

فردریک کنستانت، نمایانگر زیبایی ساعت های سوئیسی

برند فردریک کنستانت ساعت مچی های لوکس و مقرون به صرفه ساخت سوئیس را ارائه می دهد. هدف این برند این نیست که ساعت های فردریک کنستانت را فقط به افراد خاص محدود کند بلکه قصد دارد برای علاقه مندان ساعت های کلاسیک که از کیفیت بالا و قیمت مناسب لذت می برند، ساعت های باکیفیت ارائه کند. از نظر طراحی، ساعت مردانه های این برند سبک کلاسیک دارند. همچنین ساعت مچی های هوشمند این برند، در نوع خودشان یکی از بهترین مدل ها هستند. اگر به دنبال یک ساعت مردانه با کیفیت سوئیسی هستید، فردریک کنستانت را در صدر لیست انتخاب هایتان قرار دهید.

در پایان

در این مقاله، با برندهای مشهور ساعت مردانه که در دنیا فعالیت دارند آشنا شدید. اما بهتر است بدانید که برندهای دیگری هم در زمینه ساخت ساعت مچی فعالیت زیادی دارند. اگر قصد دارید یک ساعت مردانه اصل بخرید و به دنبال برندهای ساعت مچی دیگری هستید، میتوانید بر روی لینک مقاله  بهترین برندهای ساعت مردانه  کلیک کنید تا با برندهای مطرح ساعت مچی مردانه دیگر هم آشنا شوید.

“این مطلب تبلیغاتی است”

منبع خبر: تسنیـم