به گزارش خبرنگار مهر از هانگژو، در ادامه مسابقه نمایندگان دوومیدانی کشورمان در نوزدهمین دوره بازیهای آسیایی احسان حدادی و حسین رسولی در پرتاب دیسک به مصاف رقبای خود رفتند که در نهایت در این ماده ورزشکارانی از کشورهای قطر، کره جنوبی، چین، مالزی، تایلند، کویت و کامبوجیا و ایران به رقابت پرداختند. حسین رسولی […]

به گزارش خبرنگار مهر از هانگژو، در ادامه مسابقه نمایندگان دوومیدانی کشورمان در نوزدهمین دوره بازیهای آسیایی احسان حدادی و حسین رسولی در پرتاب دیسک به مصاف رقبای خود رفتند که در نهایت

در این ماده ورزشکارانی از کشورهای قطر، کره جنوبی، چین، مالزی، تایلند، کویت و کامبوجیا و ایران به رقابت پرداختند.

حسین رسولی در پرتاب چهارم خود دیسک را به میزان ۶۲ متر و ۴ سانتی متر و بالاتر از حدادی پرتاب کرد و با همین رکورد مدال طلای این رقابت ها را از آن خود کرد.

پرتابگر کشورمان به ترتیب در پرتاب های خود رکوردهای ۵۹ متر و ۴۸ سانتی متر، ۵۸ متر و ۴۱ سانتی متر، ۶۰ متر و ۶۳ سانتی متر ، ۶۲ متر و ۴ سانتی متر و ۶۱ متر و ۴۶ سانتی متر و ۵۷ متر و ۶۱ سانتی متری را برای خود ثبت کرد.

احسان حدادی رکورددار ماده پرتاب دیسک آسیا و دارنده چهار مدال طلای بازیهای آسیایی در این رقابت با پرتابی به میزان ۶۱ متر و ۸۲ سانتی متر در آخرین حضور خود در این رویداد به مدال نقره بسنده کرد.

حدادی هم به ترتیب در پرتاب های خود رکوردهای ۵۸ متر و ۳۹ سانتی متر، ۶۱ متر و ۸۲ سانتی متر، پرتاب سوم خطا، ۶۰ متر و ۴۰ سانتی متر و ۵۹ متر و ۲ سانتی متر و ۵۷ متر و ۵۴ سانتی متر را برای خود ثبت کرد و در نهایت با پرتاب ۵۹ متر و ۲ سانتی متر را ثبت کرد.

بعد از دو نماینده کشورمان ورزشکار چینی با پرتابب ۶۱ متر و ۱۹ سانتی متر سوم شد.

منبع: مهر