به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل الدحیل قطر در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: از باشگاه خوب الدحیل تشکر ویژه دارم بابت میزبانی خوبی که داشتند و شرایط تمرینی خیلی خوبی را برای ما آماده کردند. در نهایت با توجه به همین شرایط خوب توانستیم بازی […]

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل الدحیل قطر در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: از باشگاه خوب الدحیل تشکر ویژه دارم بابت میزبانی خوبی که داشتند و شرایط تمرینی خیلی خوبی را برای ما آماده کردند. در نهایت با توجه به همین شرایط خوب توانستیم بازی خوبی انجام دهیم. من این برد را به هواداران‌مان تبریک می‌گویم و بعد هم از بازیکنانم تشکر می‌کنم که علیرغم اینکه خیلی تحت فشار بودند، بازی خیلی مهمی را بردند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در تمجید از عملکرد بازیکنان خود افزود: با وجود اینکه خیلی زیر فشار بودند اما توانستند بازی خیلی مهمی را ببرند. با توجه به نتیجه بازی اولی که به دست آمد و نتوانستیم امتیازی به دست بیاوریم فکر می‌کنم این بازی اهمیتش خیلی بیشتر بود. بازی سختی بود و الدحیل یکی از تیم‌های خوب آسیاست و مربیان و بازیکنان خیلی خوبی دارد. در نیمه اول خوب بازی کردیم چون اجازه ندادیم تیم حریف بتواند خودش را پیدا کند و روی دو، سه موقعیت می‌شد گل بزنیم که نشد ولی در مجموع یک مقدار بازی متعادل بود. در نیمه دوم با توجه به اینکه تیم ما هدفش فقط برد بود و به دنبال به دست آوردن این سه امتیاز بودیم، با تمرکز خوب و عزم و اراده خوب توانستند بازی خوبی به نمایش بگذارند و خیلی از دقایق بازی را کنترل کردند. موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم و شاید این بازی می‌شد با تفاضل بیشتر به نفع ما باشد. در هر صورت از بردی که به دست آوردیم خوشحالیم و باید خودمان را برای لیگ برتر و بازی‌های آینده مقابل استقلال تاجیکستان آماده کنیم.

او درباره باخت دو بر صفر مقابل النصر عربستان در هفته اول تصریح کرد: شرایط، ورزشگاه و زمین بازی اصلاً آماده آن دیدار نبود. ما ضرر زیادی در آن بازی کردیم و نتوانستیم بازی خودمان را انجام بدهیم. متأسفانه با نوع فوتبالی که بازی می‌کنیم، شرایط خوبی نبود و نتوانستیم کیفیتی را که داریم ارائه کنیم. با اتفاقاتی که در بازی افتاد مانند مصدومیت ترابی و اخراج میلاد سرلک، در هر صورت تیم ما نتوانست خودش را پیدا کند و همه اتفاقات بر علیه ما بود. امروز دیدید که کیفیت بازیکنان پرسپولیس در چه حدی بود و وقتی شرایط برای بازی کردن مهیا باشد، می‌توانند توانایی‌های خود را بروز بدهند. امروز واقعاً خوب بازی کردند و به آن‌ها ایمان داشتم و دارم که می‌توانند در شرایط سخت قابلیت‌های خود را نشان بدهند.

گل محمدی در خصوص شرایط تیمش پس از این بازی عنوان کرد: بعضی صحبت‌ها را شاید اینجا انجام ندهیم بهتر باشد. تیم ما کیفیت خوبی دارد و در آن شکی نیست. همه بازیکنانی که در این تیم هستند برای هواداران و آبروی فوتبال ایران می‌جنگند و با شرایط سختی که وجود دارد مبارزه می‌کنند. خیلی از صحبت‌ها را شاید نتوان اینجا گفت اما چیزی که مهم است ما یک گروه خوب هستیم و با هدف‌های بزرگ که برای رسیدن به آن فقط باید تمرکز داشته باشیم و برای هدف‌مان بجنگیم.

منبع: مـهر