سطح مسابقات خیلی بالا بود/ ۵۰درصد خواسته‌هایمان عملی شد
سطح مسابقات خیلی بالا بود/ ۵۰درصد خواسته‌هایمان عملی شد

  به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، رضا صابونچی، دبیرکل فدراسیون قایقرانی پس از پایان کردن تیم ملی قایقرانی ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: واقعیت این است که سطح مسابقات خیلی بالا بود و خیلی از کشور‌ها مثل هند در رتبه‌ها جابجایی داشتند. بچه‌های ما هم زحمت خودشان را کشیدند و به […]

 

صابونچی: سطح مسابقات خیلی بالا بود/ ۵۰درصد خواسته‌هایمان عملی شد
به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، رضا صابونچی، دبیرکل فدراسیون قایقرانی پس از پایان کردن تیم ملی قایقرانی ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: واقعیت این است که سطح مسابقات خیلی بالا بود و خیلی از کشور‌ها مثل هند در رتبه‌ها جابجایی داشتند. بچه‌های ما هم زحمت خودشان را کشیدند و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم.

وی اضافه کرد: البته انتظار ما بیشتر بود، اما سه مدال خوب به دست آمد و امیدوارم در بازی‌های بعدی رفع ایراد و اشکال کنیم. قطعا در بحث برنامه‌ریزی و تمرینات مشکلاتی وجود دارد و قطعا در بازگشت، مسابقات را آنالیز می‌کنیم و برای مسابقات بعدی که کسب سهمیه المپیک و قطعا مسابقات قهرمانی آسیا و سپس بازی‌های آسیایی آتی است، برنامه‌ریزی خوبی در فدراسیون خواهیم داشت تا بتوانیم در آن مسابقات به آنچه مد نظر خودمان و شایسته مردم است، دست پیدا کنیم.

صابونچی در واکنش به اظهارات  علیرضا سهرابیان، رئیس فدراسیون قایقرانی که گفته بود انتظارش از تیم ملی اعزامی به بازی‌های آسیایی بیشتر بود، اضافه کرد: ما برای۶ مدال در آب‌های آرام برنامه‌ریزی داشتیم که تقریبا ۵۰درصد آن محقق شد. البته باز هم تکرار می‌کنم بچه‌ها کم نگذاشتند و همه دیدند که نهایت تلاش‌شان را کردند و مدال‌ها با صدم‌های ثانیه و در رقابت‌های تنگاتنگ از دست رفت.

وی ادامه داد: باید این مساله را بپذیریم که بایستی در برنامه‌ریزی، برنامه‌های تمرینیی، مربیگری و هرچیز دیگری تجدید نظر و آنالیز کنیم. قطعا پس از بازگشت به ایران مسابقات و نتایج را بازبینی خواهیم کرد. بچه‌های ما واقعا تلاش کردند و از خودشان مایه گذاشتند و حتی به نوعی هم می‌توان گفت که خارج از انتظار ما ظاهر شدند.

دبیرکل فدراسیون قایقرانی ادامه داد: قطعا اگر ایراد و اشکالی بوده، در برنامه‌ریزی ما بوده است. شرایط فوتبال و والیبال را ببینید؛ امیدوارم بچه‌های قایقرانی به لحاظ اسپانسر، کمک مالی و لیگ‌ها از حمایت بیشتری برخوردار شوند. امیدوارم در برگشت این کمک را داشته باشیم و در بازی‌های آتی با دست پربارتر برگردیم. باز هم از ملت بزرگ ایران هم عذرخواهی می‌کنم این سه مدال هم مبارک ایران.

 

منبع: ایسـنا