به گزارش خبرنگار زیرنویس از خرم آباد، حجت الاسلام هبت الله هاشمی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان امروز در مراسم افتتاحیه دومین جشنواره بین المللی موسیقی ایثار با عنوان «نوای مهر» در گلزار شهدای خرم آباد با تبریک میلاد با سعادت پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و گرامیداشت هفته وحدت بیان […]

- وحدت یعنی همه زیر چتر اهل بیت(ع) و شهدا باشیم

به گزارش خبرنگار زیرنویس از خرم آباد، حجت الاسلام هبت الله هاشمی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان امروز در مراسم افتتاحیه دومین جشنواره بین المللی موسیقی ایثار با عنوان «نوای مهر» در گلزار شهدای خرم آباد با تبریک میلاد با سعادت پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و گرامیداشت هفته وحدت بیان داشت: وحدت یعنی همه زیر چتر اهل بیت(ع) و شهدا باشیم.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)می فرمایند: فرهنگ ایثار و شهادت را در قالب هنر نشان دهید، افزود: موسیقی یکی از زیباترین جلوه های ایثار و شهادت را به عالم نشان می دهد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان اینکه موسیقی از علوم الهی در چارچوب توحید،خودش را عرضه می کند، اظهار کرد: امروز بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان میزبان بهترین هنر عالم در قالب ایثار و شهادت است.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه امروز شهر خرم آباد میزبان برگزاری کنگره شهدا و برپایی جشن میلاد پیامبر(ص) و امام صادق(ع) است، بیان کرد: امروز ۶۵۵۵ شهید و جانبازان ۷۰ درصد میزبان مهمانانی از سراسر کشور و همچنین کشورهای حوزه مقاومت هستند.

وی خاطرنشان کرد: استان لرستان تجلی ایثار و مقاومت است و کل یوم عاشورا در آن ساری و جاری است و امروز بر خود می بالیم که شاهد برنامه عظیم هستیم
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به اینکه چند روز گذشته در رسانه ها خبر نا امنی شهر خرم آباد را منعکس می کردند، گفت: اینجا امن ترین نقطه عالم و تجلی شهادت است.

حجت الاسلام هاشمی در پایان گفت: خرم آباد هم خرم است و هم آباد که خرمی این شهر به لطافت شهدا و آبادی آن نیز به برکت شهدا و ایثارگران است.

انتهای پیام

منبع: خبـرگزاری حوزه