در نیمه دوم برای بردن بازی کردیم/ اجازه ندادیم الدحیل خودش را پیدا کند
در نیمه دوم برای بردن بازی کردیم/ اجازه ندادیم الدحیل خودش را پیدا کند

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی یک بر صفر تیم پرسپولیس مقابل الدحیل قطر در هفته دوم دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: از باشگاه خوب الدحیل تشکر ویژه دارم بابت میزبانی خوبی که داشتند و شرایط تمرینی خیلی خوبی را برای ما آماده کردند. در نهایت با […]

گل‌محمدی: در نیمه دوم برای بردن بازی کردیم/ اجازه ندادیم الدحیل خودش را پیدا کند
به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی یک بر صفر تیم پرسپولیس مقابل الدحیل قطر در هفته دوم دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: از باشگاه خوب الدحیل تشکر ویژه دارم بابت میزبانی خوبی که داشتند و شرایط تمرینی خیلی خوبی را برای ما آماده کردند. در نهایت با توجه به همین شرایط خوب توانستیم بازی خوبی انجام دهیم. این برد را به هواداران‌مان تبریک می‌گویم و بعد هم از بازیکنانم تشکر می‌کنم که علی‌رغم اینکه خیلی تحت فشار بودند، بازی خیلی مهمی را بردند.

وی با اشاره به باخت در بازی اول مقابل النصر، خاطرنشان کرد: در بازی اول اتفاقاتی رخ داد که نتوانستیم امتیاز بگیریم. این بازی به همین دلیل اهمیت زیادی داشت. الدحیل از تیم‌های خوب آسیاست که از بازیکنان و مربیان خوبی هم بهره می‌برد.

سرمربی پرسپولیس افزود: اجازه ندادیم تیم حریف خودش را پیدا کند. ما موقعیت‌هایی هم داشتیم تا به گل برسیم، اما این اتفاق رخ نداد. بازی در نیمه اول متعادل بود، اما در نیمه دوم برای بردن بازی کردیم. بچه‌ها با تمرکز خوب و اراده خوب بازی خوبی انجام دادند. بازی را مدیریت کردیم و موقعیت‌هایی هم به دست آوردیم. می‌توانستیم گل‌های بیشتری در این بازی بزنیم. برای این برد خوشحالیم و حالا باید برای لیگ برتر و بازی با استقلال تاجیکستان آماده شویم.

گل محمدی افزود: در بازی با النصر وضعیت زمین بازی و استادیوم برای بازی اول ما آماده نبود و ضرر زیادی کردیم. متاسفانه شرایطی به وجود آمد که تیم ما و نوع فوتبال ما ضرر کرد. اتفاقاتی در بازی افتاد و ترابی و امیری مصدوم شدند و سرلک هم اخراج شد. نتوانستیم بعد از اخراج خودمان را پیدا کنیم. شرایط برای بازی کردن فراهم باشد بازیکنانم می‌توانند کیفیت خود را نشان دهند. به بازیکنانم ایمان دارم که در شرایط سخت قابلیت خود را نشان دهند.

گل‌محمدی تصریح کرد: شاید این صحبت‌ها را نباید اینجا انجام دهم. تیم ما کیفیت خوبی دارد. همه بازیکنانم برای هوادارا و آبروی فوتبال ایران می‌جنگند. خیلی از صحبت‌ها را نمی‌شود اینجا گفت، اما با همه مشکلاتی که داریم، اما ما تیمی خوب با هدف‌های بزرگی هستیم. برای رسیدن به این هداف باید تمرکز داشته باشیم. برای اهدافی که داریم باید بجنگیم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا