طلیعه محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در ساعاتی از بعد از ظهر وزش باد با سرعت متوسط مورد انتظار است. کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: برای روزهای پنجشنبه و جمعه در سطح استان بوشهر و روی دریا وزش باد […]

طلیعه محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در ساعاتی از بعد از ظهر وزش باد با سرعت متوسط مورد انتظار است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: برای روزهای پنجشنبه و جمعه در سطح استان بوشهر و روی دریا وزش باد نسبتاً شدید شمال غربی به همراه گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود و سواحل استان نیز در این دو روز مواج خواهد بود.

وی گفت: دمای هوا در روز جمعه در استان بوشهر کاهش محسوس خواهد داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآور شد: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده غالباً صاف همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و امروز تا اوایل شب در برخی نقاط همراه با گردوخاک پیش بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و امروز تا اوایل شب ۱۶ تا ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی‌متر پیش بینی می‌شود.

منبع: مـهر