قرعه کشى انجام شد، فرنگى کاران وارد مى‌شوند
قرعه کشى انجام شد، فرنگى کاران وارد مى‌شوند

مراسم قرعه‌کشی مسابقات کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی هانگژو برگزار شد.

، رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی هانگژو در حالی از صبح فردا آغاز می‌شود که مراسم قرعه‌کشی اوزان ۶ گانه این رشته امروز برگزار شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند تا از فردا روی تشک بروند.

*به گزارش زیر نویس ،در وزن ۶۰ کیلوگرم میثم دلخانی در دور نخست به مصاف گیانندر از هند می‌رود و در صورت پیروزی در مرحله بعد با برنده دیدار چین تایپه و قزاقستان رو در رو خواهد شد.

*در وزن ۶۷ کیلوگرم دانیال سهرابی در دور اول با یو از کره شمالی مسابقه می‌دهد و در صورت برتری با برنده دیدار کره‌جنوبی و اندونزی رو در رو خواهد شد.

*در وزن ۷۷ کیلوگرم امین کاویانی‌نژاد در دور اول با کیم از کره‌جنوبی دیدار خواهد کرد و در صورت پیروزی به مصاف برنده دیدار اندونزی و چین می‌رود.

*در وزن ۸۷ کیلوگرم ناصر علیزاده در دور نخست به مصاف عزیزبیکوف از قرقیزستان می‌رود و در صورت پیروزی، در‌ دور بعد با آنامامدوف از ترکمنستان مبارزه خواهد کرد.

*در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی در دور نخست به مصاف رستم آساکولوف، فرنگی‌کار کهنه‌کار قزاقستانی می‌رود که در صورت عبور از این حریف در مرحله بعد با برنده دیدار .. و وو مبارزه خواهد کرد.

*در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده در دور اول با پانفوئک از تایلند دیدار می‌کند و در صورت پیروزی در مرحله بعد به مصاف کورایف از ترکمنستان خواهد رفت.

منبع :ورزش ۳