رضا علیپور ملی‌پوش و سریع‌ترین مرد عمودی ایران موفق شد در مرحله نیمه نهایی حریفی از اندونزی را از پیش رو بردارد و فینالیست شود. وی پیش از این با ثبت زمان پنج ثانیه و ۲۸ صدم ثانیه موفق شد «وونگ چئون نام» از هنگ کنگ را شکست دهد و به مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات […]

 رضا علیپور ملی‌پوش و سریع‌ترین مرد عمودی ایران موفق شد در مرحله نیمه نهایی حریفی از اندونزی را از پیش رو بردارد و فینالیست شود.

وی پیش از این با ثبت زمان پنج ثانیه و ۲۸ صدم ثانیه موفق شد «وونگ چئون نام» از هنگ کنگ را شکست دهد و به مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات سرعت بازی‌های آسیایی هانگژو صعود کند.

حسرت ۲۴۲ هزارم ثانیه‌ای میلاد علیپور

میلاد علیپور دیگر ملی‌پوش سنگ نوردی ایران در بخش مسابقات سرعت مردان بازی‌های آسیایی هانگژو، در آخرین مسابقه مرحله یک‌هشتم نهایی با «جینبائو لونگ» از چین رقابت کرد. در پایان این جدال نزدیک و دیدنی، نماینده کشور میزبان موفق شد زمان پنج ثانیه و ۵۴۲ هزارم ثانیه را ثبت کند.

علیپور هم ارتفاع ۱۵ متری دیواره را در پنج ثانیه و ۲۸۲ هزارم ثانیه پیمود ولی اختلاف زمانی تنها ۲۴۲ هزارم ثانیه، اجازه نداد فرصت حضور در مرحله یک‌چهارم نهایی را پیدا کند. بدین ترتیب او از جدول مسابقات سرعت خارج شد و حالا رضا علیپور تنها نماینده باقی‌مانده ایران است که فرصت کسب مدال را دارد.

منبع: مـهر