رضا حدادیان پس از شکست ۳ بر صفر نساجی مقابل الهلال اظهار کرد: بازیکنان ما باید تمرکزشان را بیشتر کنند و با درایت بیشتر بازی کنند. تصور من این بود شوت اسماعیل بابایی وارد دروازه الهلال شد اما شاید یک میلی متر روی خط قرار داشت. به هر حال کمک داور ویدیویی چک کرده است […]

- درخواست ویژه مالک نساجی از ابراهیم رئیسی

رضا حدادیان پس از شکست ۳ بر صفر نساجی مقابل الهلال اظهار کرد: بازیکنان ما باید تمرکزشان را بیشتر کنند و با درایت بیشتر بازی کنند. تصور من این بود شوت اسماعیل بابایی وارد دروازه الهلال شد اما شاید یک میلی متر روی خط قرار داشت. به هر حال کمک داور ویدیویی چک کرده است و نمی‌توان به آن اعتراض کرد.

با هواداران صحبت می‌کنیم بطری پرت نکنند

او درباره پرتاب بطری از سوی هواداران نساجی به زمین گفت: پرتاب بطری برای همه تبعات دارد اما کنترل احساسات هواداران سخت است و ما قول می‌دهیم با هواداران صحبت کنیم تا دیگر این اتفاق تکرار نشود.

حدادیان در خصوص نمره قبولی نساجی نسبت میزبانی این باشگاه از الهلال گفت: ما وظیفه‌مان را انجام دهیم. ان‌شاءالله بچه‌ها بتوانند در ادامه راه دل مردم را شاد کنند.

به عنوان ارتش تک نفره ادامه می‌دهم

او درباره هواداران تیمش گفت: اگر صندلی‌های بیشتری به هواداران اختصاص داشت، مردم ایران ورزشگاه را پر می‌کردند. طرفداران فوتبال به ورزشگاه می‌آمدند. نساجی از سطح یک شهر به یک استان، از استان به کشور و حالا به سطح بین المللی رسیده است. این بهترین موفقیت برای نساجی است. من هم به عنوان ارتش تک نفره سعی می‌کنم ادامه دهم.

مالک باشگاه نساجی اضافه کرد: استاندار تهران در ورود تماشاگران بسیار کمک کردند. خداراشکر بانوان ما هم در این ورزشگاه بودند و باعث خوشحالی بود.

او درباره برنامه‌اش برای توسعه ورزشگاه وطنی گفت: جای ورزشگاه وطنی باید عوض شود. بین مسیر ساری و قائمشهر بهترین جایی است که دولت باید در نظر بگیرد و یک ورزشگاه جدید برای مردم مازندران ساخته شود. همانطور که رییس جمهور پیشنهاد ساخت ورزشگاه در تهران را داد، استان مازندران نیز لیاقت حضور یک ورزشگاه خوب را دارد. ورزشگاه خوب باعث می‌شود کسانی که از ریل خارج می‌شوند هم وارد ورزش شوند و به مردم خدمت کنند.

منبع: خبـر ورزشی