سپاهان بعد از اعتراض به رای صادره از سوی کمیته انضباطی توضیح داد تیم های پرسپولیس و استقلال هم تخلف کرده اند. باشگاه سپاهان به این نکته اشاره کرد که یک فرد متمول به بازیکنان تیم پرسپولیس مازاد بر قرارداد پول داده است و این ادعا از سوی مدیر عامل و عضو هیات مدیره باشگاه […]

- استقلال پاسخ سپاهان را داد؛ ما خودمان قرارداد مهری را اعلام کردیم

سپاهان بعد از اعتراض به رای صادره از سوی کمیته انضباطی توضیح داد تیم های پرسپولیس و استقلال هم تخلف کرده اند. باشگاه سپاهان به این نکته اشاره کرد که یک فرد متمول به بازیکنان تیم پرسپولیس مازاد بر قرارداد پول داده است و این ادعا از سوی مدیر عامل و عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس هم تایید شده است.

باشگاه سپاهان در مورد تخلف تیم استقلال توضیح داده است: استقلال قرارداد سعید مهری را ۱۶۰ میلیون تومان اعلام کرده است، در صورتی که این از سوی هیچ عق سیلمی قابل درک نیست.

بعد از طرح این ادعا علی خطیر مصاحبه کرد و جواب باشگاه سپاهان را این گونه داد: «قرارداد او عدد شفافی است و خودم اعلام کرد. بیشتر از ۱۶۰ میلیون جا نداشتیم. امسال هم تمام قراردادهایی که ثبت می شود اعتبار دارد. مهری اگر ۵۰۰ برگه با هر عددی از من بگیرد قابل اعتبار نیست و نمی تواند شکایتی علیه باشگاه داشته باشد. تفاهمی با او و تیم داریم که اگر بتوانیم بازیکنان دیگر را متقاعد کنیم بخشی از قراردادشان را کم کنند، این امکان وجود دارد قرارداد مهری افزایش پیدا کند. ما چیز پنهانی نداریم. خودم اعلام کردم قرارداد مهری ۱۶۰ میلیون است و بیشتر از این برای سقف قرارداد جا نداشتیم.»

یکی از نکاتی که علی خطیر بدان افتخار می کند رعایت سقف قرارداد است. رفتاری که البته گلایه هایی را از سوی جواد نکونام به همراه داشت و موجب شد تا این تیم در جذب بازیکن خیلی موفق نباشد. سازمان بازرسی هم در بررسی قرارداد بازیکنان این باشگاه به مورد مشکوکی برخورد نکرده است.

منبع: خبـر ورزشی