به گزارش زیرنویس، رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک در گروه مردان از ۸ تا ۱۶ مهرماه ۱۴۰۲ به میزبانی سه کشور برزیل، چین و ژاپن پیگیری می‌شود. تیم ملی والیبال ایران که در گروه اول این مسابقات با تیم‌های برزیل (میزبان)، ایتالیا، کوبا، اوکراین، جمهوری چک، آلمان و قطر همگروه است، در سومین دیدار خود در […]

به گزارش زیرنویس، رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک در گروه مردان از ۸ تا ۱۶ مهرماه ۱۴۰۲ به میزبانی سه کشور برزیل، چین و ژاپن پیگیری می‌شود.

تیم ملی والیبال ایران که در گروه اول این مسابقات با تیم‌های برزیل (میزبان)، ایتالیا، کوبا، اوکراین، جمهوری چک، آلمان و قطر همگروه است، در سومین دیدار خود در این رقابت‌ها از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه امروز (سه‌شنبه یازدهم مهر) به مصاف قطر رفت و سه بر یک به پیروزی رسید.

صابر کاظمی با کسب ۲۶ امتیاز، عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را از آن خود کرد و حامد مبارک بازیکن شماره ۱۲ قطر با ۱۶ امتیاز، بهترین بازیکن این تیم بود.

تیم ملی والیبال ایران در مجموع ست‌های این مسابقه ۹۸ امتیاز کسب کرد که به ترتیب ۵۶ امتیاز در حمله، ۱۳ امتیاز در دفاع، ۸ امتیاز سرویس و ۲۱ امتیاز از اشتباهات بازیکنان حریف بود.

بازیکنان تیم ملی والیبال قطر نیز در مجموع ست‌های این مسابقه ۸۸ امتیاز کسب کردند که شامل ۵۳ امتیاز حمله، ۹ دفاع، ۴ امتیاز سرویس و ۲۲ امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم ایران بود.

تیم ملی والیبال ایران ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه روز چهارشنبه دوازدهم مهرماه در چهارمین مسابقه خود به مصاف جمهوری چک می‌رود.

منبع: مـهر