به گزارش خبرنگار مهر، درگیری بین بازیکنان الهلال عربستان و نساجی مازندران در ورزشگاه آزادی باعث ایجاد حاشیه در دیدار هفته دوم ی قهرمانان آسیا شد. * سعید الهویی، دینکا آلین و آنتونیو مانیکونه از اعضای کادرفنی تیم ملی نیز برای تماشای این دیدار در ورزشگاه حضور دارند. * سفیران چین و عربستان برای دیدن […]

به گزارش خبرنگار مهر، درگیری بین بازیکنان الهلال عربستان و نساجی مازندران در ورزشگاه آزادی باعث ایجاد حاشیه در دیدار هفته دوم ی قهرمانان آسیا شد.

* سعید الهویی، دینکا آلین و آنتونیو مانیکونه از اعضای کادرفنی تیم ملی نیز برای تماشای این دیدار در ورزشگاه حضور دارند.

* سفیران چین و عربستان برای دیدن این بازی در ورزشگاه حضور پیدا کردند.

* درگیری بین بازیکنان دوتیم باعث ایجاد حاشیه‌هایی از سوی هواداران شد تا سلمان فرج پس از اخراج از زمین مسابقه با وساطت رشید مظاهری بتواند به رختکن برود.

* نیمار ستاره برزیلی الهلال پس از درگیری‌ها نیز مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت.

* یک جیمی جامپ خردسال با پوشیدن پیراهن الهلال قصد داشت وارد زمین شود که مأموران انتظامی وارد عمل شده و مانع این اقدام شدند.

* برخورد طبیعی وحید محمد زاده با میتروویچ در جریان بازی منجر به درگیری بازیکنان دو تیم شد. محمدزاده بر اثر برخورد روی یک دوئل هوایی از میتروویچ عصبانی شد و به مجادله لفظی با این مهاجم صربستانی الهلال پرداخت. همین موضوع باعث شدت گرفتن درگیری بین بازیکنان دو تیم و پرتاب اشیا از جانب هواداران شد. داور در ادامه با استفاده از VAR تشخیص به اخراج سلمان فرج و هوشمند گرفت.

* زهره هراتیان از طرف کنفدراسیون فوتبال آسیا افسر پزشکی دیدار نساجی مقابل الهلال است. هراتیان در بازی پرسپولیس و النصر نیز با همین مسئولیت در ورزشگاه آزادی حضور داشت.

منبع: مـهر