پایان رافت پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در صحبتی که با زیرنویس انجام داد، درباره شرایط تیم الدحیل حریف دوم پرسپولیس نسبت به النصر عربستان اظهار داشت: «این الدحیل با تیمی که دو یا سه سال پیش در رقابت با حریفان ایرانی از جمله پرسپولیس می‌دیدیم نبود. حالا مشخص شد چرا در بازی اول با نماینده تاجیک […]

- این الدحیل تیم سه سال پیش نبود/ النصر کجا نماینده قطر کجا؟/ مشخص شد چرا با استقلال تاجیکستان مساوی کردند

پایان رافت پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در صحبتی که با زیرنویس انجام داد، درباره شرایط تیم الدحیل حریف دوم پرسپولیس نسبت به النصر عربستان اظهار داشت: «این الدحیل با تیمی که دو یا سه سال پیش در رقابت با حریفان ایرانی از جمله پرسپولیس می‌دیدیم نبود. حالا مشخص شد چرا در بازی اول با نماینده تاجیک هم مساوی کرده بودند. برای نمونه آنها اصلاً قابل مقایسه با تیم النصر عربستان نبودند».

وی افزود: «النصر بازیکنان خیلی خوبی دارد و در بحث مالکیت توپ فوق العاده است. آنها تا دقیقه ۹۰ هم حمله می‌کردند. رونالدو، مانه، برازوویچ، اوتاویو و حتی در دفاع‌شان لاپورت… همه این‌ها را که کنار هم بگذارید یک تیم کاملاً اروپایی را می‌بینید که فوتبالش در سطح جهانی است و اصلاً قابل مقایسه با الدحیل نبود. شکر خدا با این برد صعود پرسپولیس قطعی شد».

متن کامل این گفت‌وگو را می‌توانید اینجا بخوانید.

منبع: خبـر ورزشی