جزئیات افتتاح ایستگاه‌های جدید مترو در پایتخت
جزئیات افتتاح ایستگاه‌های جدید مترو در پایتخت

سیدمحمد آقامیری عضو کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: روز دوشنبه با حضور رئیس جمهور، ۴ ایستگاه مترو افتتاح می‌شود که شامل ایستگاه میدان کتاب، شهران، کوهسار و شهر زیبا است. وی بیان کرد: تمامی واگن‌ها در این خطوط فعال می‌شوند و بلافاصله مورد استفاده عمومی قرار می‌گیرند زیرا حتی مراحل […]

- جزئیات افتتاح ایستگاه‌های جدید مترو در پایتخت

سیدمحمد آقامیری عضو کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: روز دوشنبه با حضور رئیس جمهور، ۴ ایستگاه مترو افتتاح می‌شود که شامل ایستگاه میدان کتاب، شهران، کوهسار و شهر زیبا است.

وی بیان کرد: تمامی واگن‌ها در این خطوط فعال می‌شوند و بلافاصله مورد استفاده عمومی قرار می‌گیرند زیرا حتی مراحل تست آن‌ها هم انجام شده و مشکلی نیست، این ایستکاه‌ها در خط ۶ مترو هستند و قول داده بودیم که این وعده را عملیاتی کنیم و خوشبختانه به تحقق پیوست.

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران یادآور شد: طول این ۴ خطوط مترو، ۸/۵ کیلومتر است که به مترو تهران اضافه می‌شود و در افزایش مسافرگیری بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

آقامیری گفت: شهردار تهران وعده داده که یک خط جدید را کلید خواهیم زد که منظورش خط مترو بوده و در همان روز دوشنیه حفاری آن شروع خواهد شد که به صورت شرقی و غربی است، اما دقیقا زمان افتتاح آن مشخص نیست زیرا زمان بر است.

بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت درمانی «آرمیتا گراوند» دختر دانش‌آموزی که در مترو بیهوش شد

اختلال در خط سه متروی تهران/ علت چه بود؟

۴۷۲۳۶

منبع: خبـرآنلاین