خداحافظى مربى خارجى با طلاى ایران!
خداحافظى مربى خارجى با طلاى ایران!

سرمربی تیم ملی کبدی زنان ایران اعلام کرد بعد از بازی‌های آسیایی از دنیای مربیگری خداحافظی‌ می‌کن

، شایلا جین سرمربی تیم ملی کبدی زنان درباره بازی با بنگلادش اظهار داشت: بازی خوبی بود و بچه‌ها توانستند خیلی خوب ذهن و بدن خود را کنترل کنند.

وی افزود: این بازی و بازی قبلی مقابل بنگلادش نوعی مرور تمرین و هماهنگی بود تا اشتباه و خطاهای بچه‌ها کمتر شده و برای بازی بعدی به هماهنگی کامل برسند.
سرمربی تیم ملی کبدی زنان درباره برنامه‌هایش در بازی مقابل هند گفت: فرقی نمی‌کند در بازی بعدی مقابل هند بازی کنیم یا تایپه، ما باید بتوانیم بچه‌ها را از نظر ذهنی کنترل کنیم چرا که ما در دوره قبلی قهرمان شدیم.

سرمربى تیم ملى کبدى ایران عنوان کرد: ۳ تیم ایران، هند و تایپه قدرت‌های اصلی آسیا هستند. برنامه ما این بود که به عنوان تیم نخست از گروهمان بالا بریم و در نیمه نهایی با هر تیمی که برخورد کنیم، پیروز باشیم و در ادامه در فینال برای قهرمانی دوباره بجنگیم.
جین درباره برنامه‌هایش برای تکرار قهرمانی گفت: من مربی هستم و باید تحت هر شرایطی به بازیکنانم انرژی تزریق کنم چه نفرات اصلی و چه آنهایی که روی نیمکت نشسته‌اند. ما یک بار مدال طلا گرفته‌ایم و تکرار آن دشوار است اما باید به این هدف برسیم چون من می‌خواهم بعد از بازی‌های آسیایی از مربیگری خداحافظی کنم و می‌خواهم این خداحافظی باشکوه و با مدال طلا باشد.

وی درباره کارت زردی که بازیکن تیم ایران گرفت و منجر به خروجش از زمین بازی شد، گفت: ٢ بازیکن متفاوت ما در طول بازی کارت سبز گرفتند اما داورها به اشتباه آن را به اسم یک نفر نوشتند و با کارت سبز دوم، کارت زرد گرفت و دیسکالیفه شد. اعتراض ما به این دلیل بود.