مردان واترپلو ایران جنگیدند، اما حریف چین نشدند
مردان واترپلو ایران جنگیدند، اما حریف چین نشدند

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، شیرجه و واترپلو؛ سومین روز از مسابقات واترپلو بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ از صبح امروز (چهار‌شنبه) ساعت ۱۰:۳۰ با تقابل دو تیم قزاقستان و سنگاپور آغاز شد که قزاقستان توانست با نتیجه ۲۲ بر ۴ سنگاپور را شکست دهد و در ادامه تیم‌های کره جنوبی و تایلند […]

مردان واترپلو ایران جنگیدند، اما حریف چین نشدند
به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، شیرجه و واترپلو؛ سومین روز از مسابقات واترپلو بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ از صبح امروز (چهار‌شنبه) ساعت ۱۰:۳۰ با تقابل دو تیم قزاقستان و سنگاپور آغاز شد که قزاقستان توانست با نتیجه ۲۲ بر ۴ سنگاپور را شکست دهد و در ادامه تیم‌های کره جنوبی و تایلند به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲۳ بر ۷ به سود کره به پایان رسید.

در ادامه ملی‌پوشان واترپلو ایران در سومین بازی امروز (چهارشنبه) از ساعت ۱۴:۳۰ مقابل میزبان این دوره از رقابت‌ها و حریف قدرتمند آسیایی خود، چین به آب زدند.

این دیدار حساس با برتری ملی پوشان واترپلو ایران در وقت نخست بازی آغاز شد و واترپلوئیست‌های ایران کوارتر اول را با نتیجه ۴ – ۳ به پایان رساندند. اما در ادامه چینی‌ها نبض بازی را بدست گرفتند و وقت دوم بازی با نتیجه ۹ – ۶  به سود چشم بادامی‌ها پیگیری شد. وقت سوم این بازی نیز با برتری چینی‌ها با نتیجه ۱۱ – ۷ پیگیری شد. در وقت پایانی این بازی نیز چین با نتیجه ۱۵ بر ۷ موفق شد پیروز این بازی شود.

با این نتیجه تیم چین در گروه A این مسابقات در جایگاه نخست ایستاد و ایران دوم شد. تیم‌های کره جنوبی و تایلند نیز به ترتیب در این گروه سوم و چهارم شدند. در آخرین دیدار امروز (چهارشنبه) تیم‌های ژاپن و هنگ کنگ به مصاف هم رفتند تا تکلیف گروه (B) نیز مشخص شود.

مسابقات واترپلو مردان این دوره از بازی‌های آسیایی از روز دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ (دوم اکتبر ۲۰۲۳) آغاز و تا ۱۵ مهرماه (۷ اکتبر ۲۰۲۳) در مرکز ورزشی هوانگلونگ با حضور ۸ تیم پییگیری میشود.

نتایج روز سوم مسابقات واترپلو بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲: 

چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ (۴ اکتبر ۲۰۲۳) روز سوم
۹  قزاقستان  ۲۲،  ۴  سنگاپور   گروه B
۱۰  تایلند  ۷،  ۲۳  کره   گروه A
۱۱  چین  ۱۵،   ۷   ایران   گروه A
۱۲  هنگ کنگ   –  –   ژاپن   گروه B

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا