سرپرست استقلال سرانجام عوض می‌شود؟
سرپرست استقلال سرانجام عوض می‌شود؟

حسن روشن همراه با چند پیشکسوت دیگر دیداری با مدیرعامل و سرمربی استقلال داشتند و روی انتخاب یک سرپرست باوقار، بزرگ و باتجربه برای آبی‌ها تاکید کردند.

 

پیشکسوتان استقلال، سرپرستی این تیم را در قامت یک نخست وزیر برای یک کشور دانسته و خواستار تغییر علی سامره شدند.

مشکل سرپرست روی نیمکت آبی پوشان مدتهاست که باعث دردسر و سر و صداهای فراوان بوده است، پستی که در دهه های گذشته در اختیار عبداللهی ها، پورحیدری ها، حاجیلوها، مظلومی ها، ماجدی ها و اخیرها طاهری ها بوده است این فصل با نظر مدیرعامل در اختیار علی سامره قرار گرفت. اختلافی که در همین چهار هفته شروع فصل بین سرپرست و سرمربی روی نیمکت ایجاد شد باعث شد تا روی انتخاب سرپرست روی نیمکت و کنار کادرفنی دقت و توجه بیشتری شود، پستی که نفر اول روی نیمکت و کنار سرمربی خواهد نشست باید با سرمربی هماهنگ باشد و تنش و اختلاف بین این دو نفر نمی تواند یک نیمکت آرام به همراه داشته باشد.

حال باید دید که گفته حسن روشن و مشورت ایشان با علی خطیر در هفته های آینده عملی خواهد شد و شاهد تغییر سرپرست تیم و جایگزینی علی سامره با یک سرپرست باتجربه و نام آشنا خواهیم بود یا اینکه مدیرعامل باشگاه همچنان بر نظر و انتخاب خود مصر خواهد بود و هرگز اجازه دخالت در امور انتخابی و کاری خود به هیچکس نمی دهد، حتی به پیشکسوتان.

 

منبع: خبـر ورزشی