به گزارش زیرنویس جمشید خدایاری با بیان اینکه گشت‌های این سازمان در روزهای تعطیل نیز انجام می‌شود، اظهار کرد: ۴۰۰ کیلو آرد قاچاق توسط بازرسان سازمان جهاد کشاورزی کشف و ضبط شد. وی افزود: در گشت مشترک بازرسان جهاد کشاورزی و فرمانداری، یک واحد نانوایی در سطح شهر قزوین که اقدام به قاچاق آرد نموده […]

به گزارش زیرنویس جمشید خدایاری با بیان اینکه گشت‌های این سازمان در روزهای تعطیل نیز انجام می‌شود، اظهار کرد: ۴۰۰ کیلو آرد قاچاق توسط بازرسان سازمان جهاد کشاورزی کشف و ضبط شد.

وی افزود: در گشت مشترک بازرسان جهاد کشاورزی و فرمانداری، یک واحد نانوایی در سطح شهر قزوین که اقدام به قاچاق آرد نموده مشاهده شد که تخلف این واحد نانوایی ثبت به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی اظهار داشت: بازرسان این سازمان ضمن بازدید منظم از واحدهای صنفی سطح شهر حتی در روز تعطیلی بر عملکرد واحدهای صنفی بازرسی و نظارت جدی دارند و بر لزوم رعایت حقوق شهروندان تاکید دارند.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطر نشان کرد: شهروندان استان قزوین می‌توانند در راستای نظارت همگانی و برخورد با متخلفان در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

منبع: مـهر