دیوید بکام و همسرش ویکتوریا دارای ۴ فرزند هستند، اما پس از به دنیا آمدن فرزند اولشان بروکلین، زندگی حرفه‌ای پرافتخار دیوید به عنوان یک فوتبالیست انگلیسی در وضعیت نامناسبی قرار داشت. ستاره سابق منچستریونایتد پس از اخراج در بازی انگلیس در جام‌جهانی ۱۹۹۸ مقابل آرژانتین به دلیل یک تکل بد روی پای دیگو سیمئونه، […]

دیوید بکام و همسرش ویکتوریا دارای ۴ فرزند هستند، اما پس از به دنیا آمدن فرزند اولشان بروکلین، زندگی حرفه‌ای پرافتخار دیوید به عنوان یک فوتبالیست انگلیسی در وضعیت نامناسبی قرار داشت. ستاره سابق منچستریونایتد پس از اخراج در بازی انگلیس در جام‌جهانی ۱۹۹۸ مقابل آرژانتین به دلیل یک تکل بد روی پای دیگو سیمئونه، منفورترین مرد کشور شد و به صورتش تف می‌انداختند.

بروکلین که اکنون ۲۴ سال دارد، یک سال بعد به دنیا آمد. بکام در مستند نتفلیکس خودش در مورد اینکه چطور نسبت به پسرش شکاک و پارانوئید شده بود، صحبت کرد. او گفت: «ناگهان به این فکر کردم که چگونه از او محافظت کنم؟ آن شب ویکتوریا کنار بروکلین خوابیده بود و به من گفت تو هم بیا اینجا بخواب. من گفتم به‌هیچ‌وجه! من باید رو به در بخوابم تا حواسم به این باشد که کسی داخل نشود و بچه را ندزدد. قرار بود دوران شادی باشد و البته که شاد بود، اما من نگران بودم. نمی‌خواستم او در زمانی به این زندگی بیاید که من در حال گذراندن اینطور مسائل بودم.»

یادآوری برخی اتفاقات تلخ زندگی، اشک دیوید بکام را درآورد/ ما را تهدید کردند که فرزندمان را می‌دزدند!

ویکتوریا که پس از دریافت کارت قرمز دیوید هدف یکسری شعارهای رکیک از طرف هواداران قرار گرفته بود، افزود: «از زمانی که بروکلین به دنیا آمد ما تهدید به آدم‌ربایی می‌شدیم و حتی نمی‌توانید تصور کنید که چه احساسی داشتیم، زیرا نمی‌توانستیم پنهان شویم. همه اینها دوباره یادم آمدم و واقعا می‌فهمم که دورانی پر از استرس بوده، من آن روزهای بد را از خاطرم پاک کردم و فکر می‌کنم دیوید هم همین کار را کرد. تصور کنید بچه داشته باشید و تهدید به مرگ شوید. دیوید در حالی که تمام این مسائل در جریان بود باید بازی می‌کرد و من با نوزاد تنها در آپارتمان بودم. با بروکلین به استادیوم می‌رفتم و آزار و اذیت ادامه داشت، توضیحش سخت است.»

ویکتوریا قبلاً گفته بود که دلش می‌خواهد همه آن طرفداران بیمار را که به خاطر کارت قرمز دیوید را مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند بکُشد.

بیشتر بخوانید: 

یادآوری برخی اتفاقات تلخ زندگی، اشک دیوید بکام را درآورد/ ما را تهدید کردند که فرزندمان را می‌دزدند!

یادآوری برخی اتفاقات تلخ زندگی، اشک دیوید بکام را درآورد/ ما را تهدید کردند که فرزندمان را می‌دزدند!

منبع: خبـر ورزشی