به گزارش زیرنویس، سردار احمدرضا رادان در مراسم تجدید میثاق و بیعت فرماندهی و نیروهای انتظامی با آرمان های امام خمینی (ره) اظهار کرد : امام خمینی (ره) مردی بود از جنس مردم که با اخلاص و تقوایی که داشت توانست روحیه استکبار ستیزی را در بین ملت ایجاد کند و به شعار “نه شرقی، […]

به گزارش زیرنویس، سردار احمدرضا رادان در مراسم تجدید میثاق و بیعت فرماندهی و نیروهای انتظامی با آرمان های امام خمینی (ره)

اظهار کرد : امام خمینی (ره) مردی بود از جنس مردم که با اخلاص و تقوایی که داشت توانست روحیه استکبار ستیزی را در بین ملت ایجاد کند و به شعار “نه شرقی، نه غربی” معنا ببخشد.

فرماندهی انتظامی کل کشور با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است گفت: امروز پلیسی داریم که از جنس مردم است. پلیسی که همواره در مدار ولایت بوده و برای حفظ امنیت و آسایش کشور از جان و آسایش خود گذشته است.

وی افزود: ما تنها در سال ۱۴۰۲ در راستای حفظ امنیت کشور و دوری ملت از هر خطر احتمالی ۵۰ شهید داده ایم.

رادان ضمن ارج نهادن به آرمان ها و منش امام راحل (ره) تصریح کرد: امروز در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) جمع شده ایم تا مجدد با امام خودمان عهد ببندیم که همواره جان و آسایش خود را فدای امنیت مردمی کنیم که ولی نعمت ما هستند و در این مسیر هیچ چشم‌داشتی نخواهیم داشت.

تولیت حرم امام خمینی (ره) :در مسائل امنیتی در قیاس با کشورهای منطقه در رتبه اول هستیم

 

منبع خبر: رکنـا