به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در جریان چهارمین روز از مسابقات قهرمانی موی تای جوانان جهان ۲۰۲۳ و جام جهانی زیر ۲۳ سال که به میزبانی شهر آنتالیای ترکیه جریان دارد، امروز چهارشنبه ۱۲ مهرماه موی تای کاران ایرانی موفق به کسب دو مدال نقره و برنز شدند، ضمن آنکه محمدعلی مظاهری […]

- یک نقره و یک برنز رهاورد ایران از روز چهارم/ راهیابی مظاهری به نیمه نهایی

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در جریان چهارمین روز از مسابقات قهرمانی موی تای جوانان جهان ۲۰۲۳ و جام جهانی زیر ۲۳ سال که به میزبانی شهر آنتالیای ترکیه جریان دارد، امروز چهارشنبه ۱۲ مهرماه موی تای کاران ایرانی موفق به کسب دو مدال نقره و برنز شدند، ضمن آنکه محمدعلی مظاهری راهی دیدار نیمه نهایی شد.

در روز چهارم و در وزن ۷۵- کیلوگرم رده سنی ۱۱-۱۰ سال، محمدعلی مظاهری با شکست حریفی از کشور میزبان، ضمن مسجل کردن مدال برنز خود راهی نیمه نهایی شد.

در رده سنی ۱۳-۱۲ سال دختران و در نیمه نهایی وزن ۳۶-کیلوگرم، مائده صادق زاده برابر حریفی از روسیه با نتیجه ۲۷ بر ۳۰ تن به شکست داد و به مدال برنز این دوره از پیکارها بسنده کرد‌.

در جام جهانی زیر ۲۳ سال هم زهرا کیانپور در مبارزه پایانی وزن ۶۷- کیلوگرم، برابر ماریا ماریانی از پرتقال با نتیجه ۲۷ بر ۳۰ متوقف شد و عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره را از آن خود کرد.
گفتنی است در پنجمین روز این پیکارها ۷ نماینده دیگر کشورمان برابر حریفان خود بر روی رینگ می روند.

مسابقات قهرمانی موی تای جوانان جهان و جام جهانی زیر ۲۳ سال تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا