به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مهران ستار نماینده وزن منهای ۶۳ کیلوگرم جوجیتسو در بازی‌های آسیایی هانگژو پس از واگذاری بازی به حریف عربستانی اظهار داشت: از اینکه نتوانستم آن طور که باید خود را نشان بدهم شرمنده هستم. در اولین مسابقه در برابر حریف تایلندی پیروز شدم و دومین رقابت را هم با […]

شرمندگی ورزشکار ایرانی در هانگژو / ستار: با اختلاف بسیار اندک بازی را به عربستان واگذار کردم
به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مهران ستار نماینده وزن منهای ۶۳ کیلوگرم جوجیتسو در بازی‌های آسیایی هانگژو پس از واگذاری بازی به حریف عربستانی اظهار داشت: از اینکه نتوانستم آن طور که باید خود را نشان بدهم شرمنده هستم. در اولین مسابقه در برابر حریف تایلندی پیروز شدم و دومین رقابت را هم با اختلاف بسیار اندک بازی را به عربستان واگذار کردم.

وی افزود: ۲ مسابقه اول و دوم حذفی است و شانس مجددی وجود ندارد و به همین دلیل بسیاری از ورزشکاران خوب این رشته در این دو مرحله حذف می‌شوند.

وی در بخش دیگری ازسخنانش با اشاره به جایگاه این رشته در سراسر دنیا ادامه داد: همان طور که دیدید تنها در یک وزن ۳۱ شرکت کننده در این رقابت‌ها حضور یافته بودند.

مهران ستار در پایان خاطرنشان کرد: جوجیتسو رشته‌ای است که در بازی‌های مهم حاضر است و جایگاه بالایی دارد، اما متاسفانه هیچ توجه‌ای به رشته‌های ما نمی‌شود.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا